Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«کراش» این هفته هم در صدر جدول فروش هفتگی ماند

0

باز هم «اسپلاتون 2» (Splatoon 2) بازی انحصاری کنسول نینتندو سوئیچ نتوانست به صدر جدول فروش هفتگی بازی‌ها در بریتانیا برسد و ریمستر «کراش بندیکوت» (Crash Bandicoot’s N. Sane Trilogy) در هفته‌ی منتهی به 29 جولای همچنان در رتبه‌ی اول باقی ماند.

بعد از این دو عنوان، بازی GTA V است که برای هفته‌های مدیدی است در میان بازی‌های پرفروش قرار می‌گیرد. این هفته نیز این عنوان رتبه‌ی سوم را از آن خود کرده است. این بازی به عنوان پرفروش‌ترین بازی سال در انگلستان شناخته می‌شود.

عناوین شرکت «بتسدا» در این هفته به جدول بازگشته‌اند و حضور بازی‌های «فال‌اوت 4»، «دووم» و «سرافکنده 2» (Dishonored 2) در رده‌های چهارم تا ششم جدول جالب توجه است. با عناوین تازه وارد این هفته هم متفاوت برخورد شد و عنوان انحصاری نینتندو یعنی “Miitopia” در رده‌ی هفتم جدول نشست. بازی «راگبی لیگ لایو 4»‌ هم بهتر از رتبه‌ی هشتم جدول نیافت. اما دیگر عنوان تازه وارد، بازی Hey! Pikmin توفیق زیادی نداشت و به جدول ده بازی پرفروش راه پیدا نکرد. این بازی در رده‌ی 29 جدول فروش هفتگی بازی‌ها متوقف شد و از صعود به جمع ده بازی باز ماند.

ده بازی پرفروش این هفته در انگلستان این‌ها هستند:

  1. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
  2. Splatoon 2
  3. Grand Theft Auto V
  4. Fallout 4
  5. Doom
  6. Dishonored 2
  7. Miitopia
  8. Rugby League Live 4
  9. FIFA 17
  10. Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands

طبق قاعده باید ذکر کنیم که این آمار، فروش دیجیتالی بازی‌ها را شامل نمی‌شود و تنها ملاک این جدول فروش فیزیکی بازی‌ها است.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.