Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

عرضه‌ی باندل جدید نینتندو ۲DS به همراه سوپرماریوی جدید

0

باوجود عرضه‌ی نینتندو 2دی‌اس ایکس‌ال (2DS XL) در هفته‌ی گذشته، شرکت نینتندو اعلام کرد که نسخه‌ی اختصاصی جدیدی از برادر کوچک‌تر این کنسول در ماه آینده به بازار خواهد آمد. باندلی از این محصول، شامل دستگاهی قرمز و سفید به همراه بازی «نیو سوپرماریو بروز 2» (New Super Mario Bros. 2) در تاریخ 3 شهریور قابل خریداری خواهد بود.

این مجموعه 79.99 دلار قیمت دارد و هم قیمت خود دستگاه نینتندو 2دی‌اس است. ممکن است این موضوع که نینتندو باندل جدیدی را راهی بازار خواهد کرد برای خریداران گیج‌کننده باشد، مخصوصاً در این شرایط که نینتندو 2دی‌اس ایکس‌ال عرضه شده است. 2دی‌اس ایکس‌ال قابلیت‌های نینتندو 3دی‌اس را به جز قابلیت سه‌بعدی داراست و این به این معنی است که نسبت به 2دی‌اس پردازنده‌ی بهتری دارد و همچنین از آمیبو هم پشتیبانی می‌کند. این مسئله که در طراحی آن قابلیت باز و بسته شدن لحاظ شده است نیز آن را از 2دی‌اس متمایز می‌کند.

اما درمجموع برای کسانی که می‌خواهند به خانواده‌ی هرروز در حال گسترش نینتندو بپیوندند، 2دی‌اس گزینه‌ی اقتصادی مناسبی است. همچنین ترکیب رنگی قرمز و سفید جدید این دستگاه نیز جالب‌توجه است که از رنگ‌های شناخته شده با برند نینتندو استفاده شده است.

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.