Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

عناوین “رقص” مجموعه بازی Persona معرفی شدند

0

شرکت اتلس (Atlus) و پی استودیو به اتفاق همدیگر برای انتشار دو نسخه فرعی جدید از مجموعه بازی محبوب پرسونا (Persona) تحت عناوین Persona 3: Dancing Moon Night و Persona 5: Dancing Star Night برنامه‌ریزی کرده‌اند. انتظار می‌رود این دو بازی در سال 2018 و در کشور ژاپن برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا عرضه شود.

هر دوی این عناوین به وسیله سازنده ارشد بازی Persona 4: Dancing All Night که در سال 2015 برای پلی‌استیشن ویتا منتشر شد، ساخته خواهد شد. هنوز اطلاعات زیادی از بازی‌های رقص پرسونا در دسترس نیست اما ویدیوهایی از کاراکترهای حاضر در این بازی‌های منتشر شده است که نشان می‌دهد شخصیت‌های جون‌پی، یوکاری و ایگیس از پرسونا 3 و جوکر، ریوژی، اَن وماکاتو از پرسونا 5 در این دو بازی حاضر خواهند بود. در ادامه تریلرهای منتشر شده را مشاهده می‌فرمایید:

Persona 3: Dancing Moon Night

 

این ویدئو توسط آپارات حذف شد

Persona 5: Dancing Star Night

 

 

همچنین استودیو اتلس از وجود یک نسخه فرعی دیگر از سری پرسونا پرده برداشت، بازی Persona Q2 برای کنسول نینتندو 3DS. شرکت سازنده بازی اطلاعاتی از بازی ارائه نکرد اما از تیزر درج شده در سایت می‌توان فهمید که اتفاقات این بازی براساس بازی پرسونا 5 خواهد بود. نسخه قبلی این سری، Persona Q: Shadow of the Labyrinth، شخصیت‌هایی از دو بازی پرسونا 3 و پرسونا 4 را در خود داشت. نسخه اصلی بازی Persona Q در سال 2014 برای نینتندو 3DS عرضه شد. نظر شما در مورد سری بازی پرسونا چیست؟

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.