Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اعلام تاریخ پیش‌فروش نینتندو SNES کلاسیک

0

نینتندو به دنبال خبر اشتباهی از سوی وال‌مارت اعلام کرد که پیش‌فروش «سوپر نینتندو اینترتینمنت سیستم کلاسیک» (SNES) از ماه آگوست و پیش از عرضه‌ی رسمی‌اش در تاریخ 29 سپتامبر در آمریکا آغاز خواهد شد. این کمپانی همچنین به دلیل مشکلات به وجود آمده در عرضه‌ی «نینتندو اینترتینمنت سیستم» در سال گذشته اعلام کرد که تعداد دستگاه بیشتری تولید خواهد کرد.

 

نینتندو در پستی در صفحه‌ی فیس‌بوکش گفت: « ما از انتظار بی‌نظیری که برای SNES وجود دارد خرسندیم و تائید می‌کنیم که این دستگاه طی همین ماه برای پیش‌خرید در اختیار فروشندگان قرار خواهد گرفت.» تاریخ دقیق‌تری از این مشخص نشد و نیز حرفی از این که کدام فروشنده‌ها خدمات پیش‌فروش را ارائه‌ می‌کنند زده نشد.

نگرانی‌هایی ‌از بابت این کهSNES همانند NES یافتنش دشوار خواهد بود وجود دارد و نینتندو با این بیانیه سعی کرده است که این نگرانی‌ها را کاهش دهد: «تعداد بالایی دستگاه اضافه در روز عرضه و در طول سال به فروشگاه‌ها فرستاده خواهد شد.» نینتندو پیش از این گفته بود که این دستگاه را تنها در سال 2017 عرضه خواهد کرد و اضافه کرده بود که دستگاه‌های بسیار بیشتری نسبت به مدل NES عرضه خواهند شد.

 

نسخه‌ی کلاسیک SNES شامل 21 بازی برتر نینتندو و همچنین «استارفاکس 2» نیز خواهد بود که پیش‌تر به صورت عمومی رونمایی نشده بود. پیش‌خرید این دستگاه در حال حاضر در انگلستان در جریان است اما تا الآن حرفی از این که کی این اتفاق در ایالات‌متحده خواهد افتاد زده نشده بود. این دستگاه بدون اطلاعیه‌ای ناگهان بر روی وب‌سایت وال‌مارت برای پیش‌فروش قرار داده شده بود اما تمامی پیش‌خرید‌ها کنسل شدند.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.