Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فروش بازی Friday The 13th به مرز ۲ میلیون نسخه رسید

0

از همان ابتدا اخبار زیادی پیرامون بازی Friday The 13th وجود داشت، از عرضه پر از مشکلات و باگ آن گرفته تا اختلاف نظر در رابطه با بخش تک نفره بازی که هم‌اکنون در دست ساخت قرار دارد. البته برخلاف همه این مشکلات بازی فروش نسبتا خوبی را به ثبت رسانده است.

شرکت گان مدیا، ناشر بازی، اعلام کرد بازی Friday The 13th طی دو ماهی که از زمان عرضه آن گذشته، فروش 1.8 میلیونی بر جای گذاشته است. در بیانیه‌ای رسمی وس کلتنر، رئیس استودیو سازنده بازی، اعلام کرد که اکنون استودیو ایلفونیک اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و به دنبال بهبود هرچه بیشتر بازی خود است:

“یک دو ماه طولانی را در کنار یکدیگر به عنوان دو شرکت ایلفونیک و گان مدیا سپری کرده‌ایم و از زمان عرضه بازی حمایت بی‌چون و چرای طرفداران با خود داشته‌ایم. با وجود اینکه مسیر طی شده برای ما کاملا هم بی‌دردسر نبود اما از روند رو به رشد بازی بسیار راضی هستیم. تیم ساخت بازی نیز گسترش یافته و قطعا محتویات بیشتری برای اضافه کردن به بازی خواهیم داشت، از جمله بخش تک‌نفره بازی.”

همچنین شرکت ناشر بازی اعلام کرد که نسخه فیزیکی بازی در تاریخ جمعه 13 اکتبر مصادف با 21 مهر برای دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. قیمت آن همانند نسخه دیجیتالی 40 دلار بوده و به همراه اسکین برای جیسون خونین و مواردی دیگر ارائه خواهد شد. اخیرا آپدیتی برای نسخه ایکس‌باکس وان بازی ارائه شده که به شدت از تعداد مشکلات و باگ‌های بازی کاسته است. این می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران باشد و علاوه بر این ماه گذشته سازنده بازی با انتشار یک آپدیت رایگان از خریداران بازی بابت مشکلات زمان عرضه عذرخواهی خود را به عمل آورد. نظر شما در مورد بازی Friday The 13th چیست؟

منبع GAMESPOT

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.