Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سونی پرفروش‌ترین‌های فروشگاه پلی‌استیشن را معرفی کرد

0

سونی لیستی از پرفروش‌ترین بازی‌های فروشگاه پلی‌استیشن در آمریکا را در ماه جولای منتشر کرد. همان‌طور که انتظار می‌رفت «کراش باندیکوت» صدرنشین این لیست بود و در قسمت بسته‌های الحاقی نیز سری «کال آف دیوتی» در صدر قرار گرفت.

کلکسیون نسخه‌‌های ریمستر شده‌ی سه‌گانه‌ی کراش باندیکوت بالاترین آمار دانلود در میان بازی‌های پلی‌استیشن 4 در ماه گذشته را داشته است. این بازی در شروع پخش فروش بسیار خوبی داشته و باوجود انتشار آن در اواخر ماه، در ماه ژوئن دوم لیست بوده است؛ این عنوان همچنین مرتباً در برترین‌های هفتگی انگلستان نیز قرار رفته است. این موضوع از آنجایی برای طرفداران «کراش» حائز اهمیت است که اکتیویژن گفته است که در صورت وجود اشتیاق کافی، ممکن است سری جدیدی از این بازی در دست تولید قرار بگیرد. اخیراً «وایکریوس ویژنز»، دولوپر این بازی، اخیراً مرحله‌ی بسیار سختی از این بازی را که در نسخه‌ی اصلی به دلیل دشواری بیش از حد حذف شده بود را به عنوان یک بسته‌ی الحاقی منتشر کرده است.

«جمعه 13ام» که در ماه ژوئن در رتبه‌ی اول این لیست قرار داشت، این باز در مقام چهارم قرار گرفت. «سرزمین میانه: سایه‌ی موردور» جایگاه دوم این ماه را از آن خود کرد و نسخه‌ی ریمستر شده‌ی «خدای جنگ 3» جایگه سوم را اشغال کرد. بازی‌های «راکت لیگ» و «جی‌تی‌ای وی» نیز با وجود گذشت چند سال از انتشارشان هنوز فروش خوبی دارند و در رتبه‌های پنجم و ششم ماه جولای قرار گرفته‌اند.

در لیست بسته‌های الحاقی، «کال‌ آف دیوتی: بلک آپس 3» با «تاریخچه‌ی زامبی‌ها» دوباره رتبه‌ی نخست را از آن خود کرد. «دیابلو 3» نیز با «ظهور جادوگر سیاه» در جایگاه دوم نشست. دیگر عناوین این لیست عمدتاً متعلق به دیگر بسته‌های الحاقی کال آف دیوتی بودند.

لیست‌های مربوط به پلی‌استیشن 3 و ویتا چندان با ماه گذشته تفاوت نداشتند. «لست آف آس» پرفروش‌ترین عنوان پلی‌استیشن 3 بود و کلکسیون خدای جنگ نیز پرفروش‌ترین عنوان پلی‌استیشن ویتا گردید. شما می‌توانید لیست کامل پرفروش‌ترین‌های این دو کنسول را در وبلاگ پلی‌استیشن مشاهده کنید.

 

لیست پرفروش‌های پلی‌استیشن 4 به این صورت است:

  1. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
  2. Middle-earth: Shadow of Mordor – Game of the Year Edition
  3. God of War III Remastered
  4. Friday the 13th: The Game
  5. Rocket League
  6. Grand Theft Auto V
  7. Minecraft: PlayStation 4 Edition
  8. Call of Duty: Modern Warfare Remastered
  9. Ratchet & Clank
  10. EA Sports UFC 2
  11. Final Fantasy XII: The Zodiac Age
  12. Star Wars Battlefront – Ultimate Edition
  13. Madden NFL 17
  14. Battlefield 1
  15. Ghost Recon: Wildlands
  16. How to Survive 2
  17. MLB The Show 17
  18. Mad Max
  19. Ark: Survival Evolved
  20. Elite Dangerous

بسته‌های الحاقی:

  1. Call of Duty Black Ops III: Zombies Chronicles
  2. Diablo III: Rise of the Necromancer
  3. Call of Duty: Infinite Warfare – Absolution
  4. Call of Duty Black Ops III – The Giant Zombies Map
  5. Rocket League – Batman v Superman: Dawn of Justice Car Pack
  6. Call of Duty: MWR Variety Map Pack
  7. Rocket League – The Fate of the Furious Ice Charger
  8. Dragon Ball Xenoverse 2 – Dragon Ball Super Pack 4
  9. Battlefield 1 Premium Pass
  10. Injustice 2 – Darkseid

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.