Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اپ «اسپاتیفای» بالاخره به ایکس‌باکس وان می‌آید

0

هفته‌ی گذشته گزارشی مبنی بر عرضه‌ی اپلیکیشن استریم و پخش موسیقی «اسپاتیفای» (Spotify) برای ایکس‌باکس وان به دست رسید. علاوه بر این‌که رییس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت در حال آزمایش کردن این اپلیکیشن رویت شد، سایت وِرج نیز خبر از عرضه‌ی این اپ برای ایکس‌باکس داد. حالا صفحه‌ی این اپلیکیشن در سایت مایکروسافت ایجاد شده است و به نظر می‌رسد که “خیلی زود” باید منتظر انتشار آن باشیم.

اپ اسپاتیفای در ایکس‌باکس وان همه‌ی آن‌چه این اپلیکیشن در پلی‌استیشن 4 ارائه می‌دهد را در بر دارد. شما می‌توانید هنگام بازی کردن به موسیقی گوش بدهید. امکان جستجو در میان آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و لیست‌های پخش هم فراهم است. همچنین می‌توانید با استفاده از تلفن هوشمند یا تبلت خود موسیقی را بدون خارج شدن و یا نگه داشتن بازی تغییر دهید.

Spotify App on Xbox One
تصویری از اپلیکیشن اسپاتیفای در ایکس‌باکس وان

اگر حساب کاربری پرمیوم اسپاتیفای را دارید، بدون تبلیغات و با کیفیتی بالاتر به آهنگ‌ها دسترسی خواهید داشت.

اسپاتیفای از سال 2015 برای پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار گرفت و استقبال زیادی از آن شد. مسئولان اسپاتیفای هیچ‌گاه نگفته بودند که این اپلیکیشن در انحصار کنسول سونی خواهد بود، و همواره می‌گفتند باید تصمیم دقیقی در این باره گرفته شود. با این حال سونی توانست برای بیش از دو سال این اپلیکیشن را فقط برای کاربران خود نگه دارد. کاربران پلی‌استیشن تا کنون بیش از 5 میلیارد قطعه موسیقی استریم کرده‌اند!

مایکروسافت پیش‌تر امکان موسیقی پس‌زمینه را در ایکس‌باکس با اپلیکیشن موسیقی خود فراهم کرده بود. عرضه‌ی قریب‌الوقوع این اپلیکیشن محبوب برای ایکس‌باکس وان را در گیم‌نیوز به شما اطلاع خواهیم داد.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.