Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ناتی‌داگ: نیتن دریک فقط بخشی از آنچارتد است نه همه‌‌ی آن

0

در آستانه‌ی عرضه‌ی بازی “Uncharted: The Lost Legacy” یا میراث گمشده، سونی ویدئویی از سازندگان این بازی در استودیوی ناتی‌داگ را منتشر کرده است که نظرات خود در مورد این بازی مستقل از مجموعه‌ی آنچارتد را بیان می‌کنند.

خلاف دیگر قسمت‌های این مجموعه بازی، در این قسمت شخصیت اصلی «نیتن دریک» (Nathan Drake) نیست، بلکه شما کنترل «کلویی فریزر» را در دست می‌گیرید. بر اساس گفته‌های طراح و کارگردان بازی، ناتی‌داگ در میراث گمشده از نیتن دریک فاصله گرفت چون “حس می‌کردیم آن داستان را در آنچارتد 4 به سرانجام رساندیم.”

کارگردان بازی «کرت مارگانو» نیز اضافه می‌کند این‌که طرفداران متوجه شوند که مجموعه‌ی آنچارتد “بزرگ‌تر از فقط نیتن دریک است”.

البته تیم سازنده‌ی بازی در ابتدای کار به میراث گمشده به عنوان یک بازی کوچک و جمع و جور نگاه می‌کرده است اما پس از شروع کار تولید، متوجه می‌شود که می‌توان بازی را گسترش داد. “به یک باره اتفاق افتاد. قبل از این‌که متوجهش بشویم. تبدیل به یک بازی کامل شد.”

آنچارتد: میراث گمشده، شاید بیش از حد به بازی‌های قبلی این مجموعه شبیه باشد، اما در واقع اصالت خود را حفظ کرده است. مهم نیست که شخصیت اصلی بازی کدام است، مهم این است که گیم‌پلی بازی همچنان اغواکننده و گرافیک آن چشم‌نواز است و به طرفداران احترام می‌گذارد.

این بازی 31 مرداد به طور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود و 40 دلار قیمت دارد.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.