Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

یوبی‌سافت با دست پر به گیمزکام ۲۰۱۷ می‌رود

0

بدیهی است که وقتی در یک نمایشگاه بین‌المللی هزاران بازدیدکننده حضور دارند، شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی با تمام توان وارد این میدان شوند. یوبی‌سافت بازی‌های مهمی را به این نمایشگاه آورده و اجازه می‌دهد مخاطبین آن‌ها را از نزدیک امتحان کنند.

بازی‌هایی که یوبی‌سافت در نظر دارد در این نمایشگاه به نمایش بگذارد عبارت از «فارکرای 5»، «فرقه‌اساسین: ریشه‌ها»‌ (Assassin’s Creed: Origins)، “For Honor”، «ماریو+ربیدها: نبرد قلمرو» (Mario+Rabbids: Kingdom Battle) و بازی‌های Just Dance 2017 و The Crew 2 است و ضمنا این شرکت فراموش نکرده و بازی محبوب South Park را هم به آلمان خواهد برد.

به علاوه یوبی‌سافت اعلام کرده که فینال تورنومنت فصل دوم لیگ حرفه‌ای Rainbow Six Siege هم در جریان گیمزکام برگزار خواهد شد. بیست و پنجم و بیست و ششم آگوست.

گیمزکام امسال یکم تا پنجم شهریورماه در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد. اخبار مرتبط با گیمزکام را حتما در گیم‌نیوز خواهید خواند.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.