Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

هکر‌ها به اطلاعات شخصی بازیگران سریال «بازی تاج‌و‌تخت» دسترسی پیدا کردند

0

اخیراً نفوذی به شبکه‌ی ا‌چ‌بی‌او صورت گرفته‌ است که باعث منتشر شدن شماره تلفن‌ و ایمیل‌های شخصی برخی از بازیگران سریال بازی تاج‌وتخت شده است. هکر‌ها وارد سیستم ا‌چ‌بی‌او شده‌اند و این‌طور که گزارش شده است 1.5 ترابایت اطلاعات را به سرقت برده‌اند که این اطلاعات شامل متن قسمت‌های آینده‌ی سریال و دو قسمت منتشر نشده از سریال‌های «بالرز» و «اتاق 104» نیز می‌شود. به گزارش گاردین هکرها تاکنون 3.4 گیگابایت از این اطلاعات را منتشر کرده‌اند و از اچ‌بی‌او خواسته‌اند برای جلوگیری از انتشار حجم بیشتری از اطلاعات، مبلغ درخواستی غیر مشخص آن‌ها را پرداخت کند.

در این اطلاعات درز کرده فیلم‌نامه‌ی اولیه‌ی 5 قسمت از سریال بازی تاج‌وتخت و اسنادی که شامل رمزهای مدیران شبکه و اطلاعات داخلی آن می‌شود نیز وجود دارد. یکی از این اسناد شامل لیستی از شماره تلفن، آدرس و آدرس ایمیل بازیگران سریال مانند پیتر دینکلیج، لنا هدی و امیلیا کلارک است. مقادیر زیادی از دیگر اسناد محرمانه‌ی این شبکه نیز در اطلاعات سرقت رفته وجود داشته است.

اچ‌بی‌او می‌گوید که در حال بررسی این است که چه اطلاعاتی به سرقت رفته‌ است.سخنگوی اچ‌بی‌او، جف کاسون، در گفت‌و‌گویی با وایرد گفت: «طبق بررسی‌های ما تاکنون به نظر نمی‌رسد که سیستم ایمیل ما به طور کلی مورد نفوذ قرار گرفته باشد.» اگر ایمیل‌های اچ‌بی‌او واقعا مورد نفوذ قرار نگرفته باشد این شرکت از آبروریزی مشابهی که سال 2014 برای «سونی پیکچرز» اتفاق افتاد در امان خواهد بود. ایمیل‌های منتشرشده از سونی ضرر بسیار زیادی به اعتبار این کمپانی زد.

به نظر نمی‌رسد که هکر‌ها توانسته باشند به خود قسمت‌های بازی تاج‌و‌تخت دسترسی پیدا کنند. با این که تهدید‌های مبنی بر انتشار موارد بیشتر صورت گرفته است اما تاکنون تنها فیلم‌نامه‌ی قسمت‌های سریال درز پیدا کرده‌اند. هفته‌ی گذشته قسمتی از این سریال پیش از تاریخ پخشش درز پیدا کرد که البته این مسئله مربوط به هک شدن اچ‌بی‌او نبود و به طور اتفاقی توسط «استار ایندیا» پخش شده بود. به هر جهت واضح است که کابوس امنیتی اچ‌بی‌او فاصله‌ی زیادی تا پایان دارد.

 

منبع The Verge

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.