Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

انحصار آخرین بسته‌ی الحاقی «کال آف دیوتی: جنگاوری بی‌پایان» برای پلی‌استیشن شکست

0

سومین بسته‌ی الحاقی بزرگ بازی «کال‌ آف دیوتی: جنگاوری بی‌پایان» هم‌اکنون برای ایکس‌باکس وان و کامپیوتر‌های خانگی نیز در دسترس است. پیش از این این بسته انحصاری پلی‌ا‌ستیشن 4 بود و حال این انحصار شکسته است و دیگر بازیکنان نیز قادر خواهند بود تا از این بسته‌ی الحاقی استفاده کنند. پک ابسولوشن صحنه‌های جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد و همچنین بخش جدیدی نیز افزوده می‌شود که الهام گرفته از فیلم‌های هیولایی دهه 50 است. بازیکنان می‌بایست در شهری که مسئولین با آزمایش‌های خود باعث شده‌اند ساکنین به زامبی تبدیل شوند، این زامبی‌ها را از بین ببرند.

این بسته‌ی الحاقی همچنین چهار نقشه‌ی جدید را به بازی اضافه می‌کند. دارندگان ایکس‌باکس وان و کامپیوتر‌های خانگی می‌توانند این بسته را به مبلغ 15 دلار دانلود کنند.این نقشه‌ها شامل برمودا، پرمافراست، فور و امبر می‌شوند. مورد آخر درواقع بازسازی‌شده‌ی نقشه‌ی محبوب رزیستنس از «جنگاوری مدرن 3» است.

ابسولوشن به مدت یک ماه انحصاری پلی‌استیشن بود و اکنون برای ایکس‌باکس وان و کامپیوتر‌های خانگی نیز در دسترس است. بازیکنانی که سیزن پس 50 دلاری بازی را خریداری کرده بودند این بسته‌ی الحاقی را به‌عنوان جزئی از آن دریافت خواهند کرد.

منبع ubergizmo

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.