Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی‌های مستقل بیشتری در راه کنسول نینتندو سوییچ است

0

سه بازی مستقل و محبوب برای کنسول پرطرفدار نینتندو سوییچ معرفی شد. عناوین سوپر میت بوی، میوتنت مادز و اینوِرسِز همگی در راه پیوستن به لیست بازی‌های جذاب نینتندو سوییچ هستند. شرکت تیم میت، سازنده بازی سوپر میت بوی، با انتشار تصویری از اجرای این بازی روی نینتندو سوییچ، عرضه بازی Super Meat Boy برای این کنسول را تایید کرد. سازندگان بازی Mutant Mudds نیز با طبعیت از این کار عکسی از اجرای بازی خود روی کنسول نینتندو سوییچ در تویتر منتشر کردند اما هیچ کدام از آن‌ها هنوز تاریخ انتشار معینی برای انتشار بازی‌های خود مشخص نکرده‌اند.

در این بین حساب رسمی نینتندو در تویتر اعلام کرد که نسخه‌ای بهبودیافته از بازی سبک شوتر فضایی Inversus در پاییز سال جاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. نسخه بهبود یافته اینورسز دیلاکس دارای نقشه‌های بیشتر، رده‌بندی بخش چندنفره، قدرت‌های بهتر و البته موارد اضافی دیگر خواهد بود.

هر سه بازی در زمان عرضه خود یکی از بهترین بازی‌های مستقل بوده‌اند، به گونه‌ای که بازی سوپر میت بوی در زمان عرضه توانست نمره 9.5 از 10 را از مرجع معتبر و البته سخت‌گیر گیم‌اسپات دریافت کند. همچنین شرکت Team Meat اعلام کرد که بازی جدید آن‌ها یعنی The End is Nigh هم برای سوییچ منتشر خواهد شد اما بالطبع تاریخ عرضه‌ای برای آن مشخص نشده است. نظر شما در مورد این بازی‌ها چیست؟

منبع GAMESPOT

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.