Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آپدیت بزرگ بازی No Man’s Sky با نام Atlas Rises در هفته جاری عرضه می‌شود

0

یک سال از زمان عرضه بازی No Man’s Sky می‌گذرد و طی این مدت شرکت Hello Games، سازنده بازی، با فراز و نشیب‌های بسیاری دست و پنجه نرم کرده است. البته طی این یک سال شرکت سازنده بازی تقریبا ساکت بوده و به قول مدیریت آن در حال گوش دادن به بازخوردهای طرفداران بوده‌اند. طی این یک سال تیم به سختی روی آپدیت‌های رایگان و جدید کار کرده و می‌خواهد بهترین‌ها را برای طرفداران به ارمغان بیاورد.

آپدیت 1.3 بازی طی هفته جاری عرضه شده و به صورت رایگان طی هفته جاری در دسترس تمامی دارندگان بازی قرار می‌گیرد. اسم این آپدیت Atlas Rises بوده و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به ایجاد تغییراتی در روایت داستان بازی و همچنین قابلیت سفر سریع یا همان Fast Travel با استفاده از پورتال‌ها اشاره کرد. جزئیات بیشتری از این آپدیت در زمان عرضه آن ارائه خواهد شد. به نظر می‌رسد تغییرات بسیاری برای بازی No Man’s Sky در راه است. نظر شما در مورد این آپدیت‌های رایگان بازی چیست؟

منبع All Games Delta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.