Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

رونمایی از نسخه‌ی بازی سال «فال‌اوت ۴»

0

در 4 مهر با انتشار «فال‌اوت 4: نسخه‌ی بازی سال» (Fallout 4: Game of the Year) به ویست‌لند بازگردید. با وجود تمامی آپدیت‌های بازی شامل مود بقا، بهبود گرافیکی، قابلیت بازی کردن مودها به صورت رایگان برای پی‌سی و کنسول‌ها و همه‌ی اضافات رسمی، نسخه‌ بازی سال بهترین راه برای بهره‌ بردن از این عنوان محبوب و برنده‌ی جوایز مختلف خواهد بود.

فال‌اوت 4 برنده‌ی بیش از 200 جایزه شامل بفتا و دایس 216 است. در این بازی شما به عنوان تنها بازمانده‌ی والت 111 دنیایی را تجربه خواهید کرد که به‌وسیله‌ی سلاح اتمی نابود شده است. هر ثانیه که می‌گذرد نبردی برای بقاست و همه‌ی انتخاب‌ها بر عهده‌ی بازیکن است. تنها شما هستید که می‌توانید سرنوشت ویست‌لند را تغییر دهید.

این نسخه شامل نسخه‌ی به‌روز بازی اصلی به همراه شش اضافه‌ی آن است. این بازی در تاریخ 4 مهر برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد.

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.