Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تئوری طرفداران سریال «بازی تاج و تخت» محقق شد

0

در تمامی قسمت‌های فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت تاکنون نکته یا اتفاقی خاص وجود داشته که این موضوع بسیار به مذاق طرفداران این سریال خوش آمده است. قسمت پنجم این سریال به نام «دیدبانی شرق» نیز از این قاعده مستثنا نبوده و این قسمت یکی از تئوری‌های طرفداران را که مدت‌هاست راجع به آن حرف زده می‌شد را تائید کرد.

این موضوع در هنگام لحظه‌ای به نظر بی‌اهمیت میان سم و گیلی رخ داد؛ پیش از این که سم  تحصیلش را در سیتادل رها کند. گیلی به سم گفت که سوابق راهب اعظمی به نام مینارد را می‌خوانده –که این شخصیت‌ هیچ‌گاه در کتاب‌ها به آن اشاره نشده بوده است- و نکته‌ای را به سم می‌گوید که به نظر او بی‌اهمیت می‌آید. این نکته این است که شاهزاده ریگار تارگرین ازدواج اولش را جدا شده و با فرد دیگری ازدواج کرده است.

گیلی به سم گفت: «مینارد گفته که کارهای جدا شدن شاهزاده ریگار و همسرش را او انجام داده و او طی مراسمی مخفی در دورن با شخص دیگری ازدواج کرده است.» سم به این گفته‌های گیلی توجهی نشان نمی‌دهد.

اهمیت این مسئله اینجاست که بنابراین این اطلاعات شاهزاده ریگار تارگرین، برادر بزرگتر دنریس،  از الیا مارتل جدا شده و با لیانا استارک ازدواج کرده است. این به این معنی است که جان اسنو در واقع یک اسنو (حرام‌زاده) نیست و یک تارگرین واقعی است. او جان تارگرین است.

پیش از این مشخص شده بود که جان پسر لیانا استارک است و نه نِد. در پایان فصل 6 برن لیانا را دید که نوزادی را به دست ند داد. بینندگانی حواسشان به سریال جمع بوده به راحتی به این نکته پی برده بودند که (گویی) ریگار تارگرین لیانا را ربوده و به احتمال زیاد جان فرزند اوست.

لیتل‌فینگر در فصل 6 به سانسا گفته بود که ریگار به لیانا تجاوز کرده است که البته بینندگان نیز به این قضیه مشکوک بودند. دنبال‌کنندگان کتاب‌های نغمه‌ی آتش و یخ نیز سال‌هاست به این مشکوک هستند که ممکن است ریگار مخفیانه با لیانا ازدواج کرده باشد. همه‌ی منابع در ارتباط با این سریال بررسی شده بودند اما این مسئله تابحال تنها در حد یک نظریه باقی مانده بود.

در سریال سرنخ‌های بسیاری وجود دارند که از هویت واقعی ولدین جان خبر می‌دهند. بسیاری از آن‌ها زیرکانه و غیر مشخص‌ هستند و بعضی نیز مقداری واضح تر؛ مانند اتفاقی که در این قسمت افتاد و جان توانست اژدهای دنریس را مانند یک حیوان خانگی نوازش کند. با این وجود تابه‌حال حتی حواس‌جمع‌ترین بینندگان نیز نتوانسته بودند مدرک کافی برای اثبات این که جان یک حرامزاده نیست پیدا کنند.

طرفداران سریال می‌بایست از این مسئله که شیرین باراتیون خواندن را به گیلی آموخت خوشحال باشند.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.