Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همه چیز درباره‌ی به‌روزرسانی اخیر No Man’s Sky

0

پس از چند هفته وعده و تبلیغ برای آپدیت جدید بازی «آسمان هیچ‌کس» بالاخره از جزئیات بیشتری درباره‌ی این به‌روزرسانی پرده‌برداری شد که لیست اصلی آن بسیار بلند‌بالاست.

موارد اصلی موجود در این به‌روزرسانی شامل فرم ابتدایی جدیدی از یک مود همکاری، یک داستان 30 ساعته، مأموریت‌های مبتنی بر پیشرفت و تقویت بسیاری از سیستم‌های بازی می‌شود.

نام مود چندنفره‌ی جدید «جوینت اکسپلوریشن» است و در آن شما و دیگر بازیکنان گوی‌های معلقی را خواهید دید که نشان‌گر دیگر بازیکنانی هستند که از سیاره‌ی مشابهی با شما دیدن می‌کنند. شما می‌توانید با این بازیکنان ارتباط برقرار کنید اما در حال حاضر این سیستم بسیار محدود است و شما قادر خواهید بود که به صورت صوتی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و با یکدیگر در دنیای بازی کاوش کنید.

 

 

استودیوی سازنده‌ی بازی در این مورد گفته است: «این قدم اول مهمی برای ورود به دنیای همکاری همزمان در بازی آسمان هیچ‌کس است.»

داستان جدید شامل نژادی جدید به همراه سیستم ماجراجوئی و روایی تازه است. در مورد «اطلس رایزز» موارد جدید و یا بهبودیافته‌ی بسیاری وجود دارد و در این ویدئو قادر خواهید بود مهم‌ترین نکات را ببینید. اگر تمایل دارید لیست کاملی از تغییرات این به‌روزرسانی را مشاهده کنید می‌توانید به منبع این خبر مراجعه کنید.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.