Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

حضور سونی در «هفته‌ی بازی‌های پاریس» با کنفرانس پلی‌استیشن مسجل شد

0

کنفرانس پلی‌استیشن امسال هم به جای این‌که در شهر کلن آلمان و در نمایشگاه گیمزکام 2017 برگزار شود، به فرانسه و شهر پاریس نقل مکان کرده است. کنفرانس بزرگ پلی‌استیشن این شرکت در خلال رویداد «هفته‌ی بازی‌های پاریس» 8 آبان برگزار خواهد شد.

این رویداد از ساعت 19:30 به وقت ایران آغاز می‌شود. سونی پوستری برای این رویداد که احتمالا معرف بازی‌های جدید سونی خواهد بود منتشر کرده است. این شرکت همچنین اعلام کرده است که جزئیات بیشتر در این‌باره را به زودی اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

این کنفرانس با فاصله‌ی فقط چند هفته قبل از رویداد «تجربه‌ی پلی‌استیشن» در کالیفرنیا برگزار خواهد شد. جایی که احتمالا این بازی‌ساز تریلرهایی از بازی‌های خود به نمایش می‌گذارد و مثل همه‌ی کنفرانس‌های دیگر، به توضیحات در مورد بازی‌های خود پرداخته و یا چیزهای جدید رونمایی می‌کند. دو سال پیش در هفته‌ی گیم پاریس، سونی از بخش چند نفره‌ی بازی آنچارتد 4 رونمایی کرد.

بر خلاف سونی، مایکروسافت در گیمز‌کام حضور پررنگی خواهد داشت. این شرکت زمان کنفرانس خود در آلمان را هم اعلام کرده است. یوبی‌سافت نیز برنامه‌های خود برای حضور در نمایشگاه بزرگ آلمان را اعلام کرده است. همچنین شرکت THQ نیز اعلام کرده که با بازی‌های مهم خود در این نمایشگاه حضور خواهد یافت. الکترونیک آرتز دیگر شرکت بازی‌سازی بزرگی است که اعلام کرده برای گیمزکام برنامه‌های ویژه‌ای دارد. اولین نمایش زنده از گیم‌پلی بازی استاروارز: بتل‌فرانت 2 در گیمزکام خواهد بود و خبرهای مهم‌تری که در روزهای آتی حتما منتشر می‌شوند. برای جزئیات و اطلاعات بیشتر در مورد گیمزکام 2017 با گیم‌نیوز همراه باشید.

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.