Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی Secret World با همکاری جانی دپ به سریال تبدیل می‌شود

0

فان‌کام اعلام کرد که کمپانی جانی دپ یعنی «اینفینیتیوم نیهیل» با همکاری گادران گیدینگز مشغول تولید سریالی بر اساس باز چندنفره‌ی آنلاین «دنیای مخفی» و بازسازی آن به نام «افسانه‌های دنیای مخفی» به نام  Secret World هستند. این سریال بر اساس دنیای این بازی ساخته‌ می‌شود و محوریت آن بر روی تیمی از مأمورین مخفی و جنگ پنهان میان جوامع نهان، ایلومیناتی، اژدها و تمپلار است. داستان اصلی حول محور نبرد علیه موجودات ماورا طبیعی در سرتاسر جهان شکل می‌گیرد که بعد‌های مختلفی را در بر می‌گیرد و قلمرو‌های افسانه‌های قدیمی و نظریه‌پردازی‌های توطئه‌ی امروزی را درهم می‌آمیزد.

قسمت اول این سریال توسط جیمز و جیک هارت نوشته شده است. جانی دپ، کریستی دمبرووسکی، سم سارکر و گادران گیدینگز نیز تولید‌کنندگی این سریال را بر عهده دارند.

مدیر ارشد اجرایی فان‌کام، روی کاسایس گفت: «جهان در دنیای مخفی مملو از داستان‌هایی است که در انتظار روایت شدن هستند. دنیای مخفی برخی از بزرگترین رموز بشر را هدف می‌گیرد و برای آن سؤال مطرح می‌کند. به عنوان توسعه‌دهندگان بازی‌های دنیای مخفی و افسانه‌های دنیای مخفی، گمان می‌کنیم که این مسئله کاملاً مناسب یک برنامه‌ی تلویزیونی باشد و امیدواریم که خلاقیت و تصورات بینندگان را درگیر خود کند.»

سم سارکر که مسئول توسعه‌ی این پروژه بوده است گفت: «از لحظه‌ای که گادران این ایده‌ را با من درمیان گذاشت عاشق آن شدم. با این که تئوری‌های توطئه را باور ندارد اما به نظرم جذاب هستند. داستان اینجا داستان انسان‌هایی است که بر حاکمین دنیا حکومت می‌کنند.»

 

 

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.