Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سونی جزئیاتی از رویداد «تجربه پلی‌استیشن ۲۰۱۷» فاش کرد

0

سونی جزئیاتی درباره‌ی رویداد سالانه‌ی خود با نام “PlayStation Experience” که در ماه دسامبر برگزار می‌شود ارائه داد. این رویداد که امسال در تاریخ 18 آذر (9 دسامبر) برگزار می‌شود باری دیگر با «جام کپکام» همزمان شده است.

سونی امروز اعلام کرد که شرکت‌کنندگان می‌توانند بازی‌ها را بر روی پلی‌استیشن 4 پرو و تلویزیون 4K HDR سونی امتحان کنند. تعداد قابل توجهی دموی قابل بازی واقعیت مجازی پلی‌استیشن وجود خواهد داشت و به علاوه پنل‌هایی با حضور بازی‌سازان برقرار می‌شوند.

از صبح روز یکشنبه 19 آذر، رقابت‌های جام کپکام هم در جریان همین رویداد آغاز خواهد شد. بازی «استریت فایتر 5» این بار برای این رقابت‌ها انتخاب شده است. برنده‌ی نهایی 250 هزار دلار به جیب خواهد زد. شاید ما هم سجاد سعیدی را به این رقابت‌ها اعزام کردیم!

اگر این رویداد را در سال‌ها گذشته دنبال نکرده‌اید می‌توانید گزارش گیم‌نیوز را بخوانید.

سونی امسال هم علاوه بر رویداد اختصاصی خود، در هفته‌ی بازی‌های پاریس حضور خواهد داشت و یک بار دیگر عطPSای گیمزکام آلمان را به لقای آن می‌بخشد.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.