Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فروش نینتندو سوویچ در ماه جولای از دیگر کنسول‌ها بیشتر بوده است

0

بر اساس گزارش گروه ان‌پی‌دی، کنسول نینتندو سوویچ در ماه جولای پرفروش‌ترین کنسول در آمریکا بوده است. موفقیت این کنسول مدیون وجود دستگاه‌های جدید در فروشگاه‌ها و انتشار بازی «اسپلاتون 2» -که پرفروش‌ترین بازی ماه جولای بوده- است.

در آمار فروش یک‌سال گذشته البته هنوز هم کنسول پلی استیشن 4 سونی پرفروش‌ترین است.

فروش دستگاه‌ها در ماه جولای در آمریکا ره رقم 182 میلیون دار رسید که نسبت به همین زمان در سال گذشته 29 درصد افزایش داشته است. سوویچ و پلی‌استیشن 4 بیشترین سهم را در افزایش این رقم داشته اند. در این گزارش هیچ اشاره‌ای به ایک‌باکس وان نشده بود.

در سال گذشته، فروش کنسول‌ها در آمریکا به رقم 1.6 میلیارد دلار رسیده است که نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است. به استناد این گزارش، علت اصلی این افزایش، نینتندو سوویچ بوده است.

در این گزارش همچنین بخشی مربوط به وسایل جانبی و گیم‌کارت‌ها نیز وجود دارد که نسبت به ماه گذشته 9 درصد افزایش داشته و 129 میلیون دلار بوده است. بیشترین سهم از ای افزایش مربوط به لوازم جانبی نینتندو سوییچ و ایکس‌باکس وان بوده است. پرفروش‌ترین لوازم جانبی هردو کنسول، دسته‌های بازی بوده‌اند.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.