Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اولین حالت داستانی World of Tanks هفته‌ی آینده قابل‌ دسترسی است

0

وارگیمینگ امروز اعلام کرد که اولین حالت داستانی بازی «دنیای تانک‌ها» به نام «داستان‌های جنگ» در تاریخ 22 آگوست منتشر خواهد شد. این حالت که مختص به بازی «دنیای تانک‌ها» بر روی کنسول‌هاست، شامل گیم‌پلی قسمت به قسمت تک‌نفره و همکاری دونفره خواهد بود که طی آن‌ها بازی‌کننده‌ها  تلاش می‌کنند تا وقایع تاریخی را بازسازی کرده و یا فانتزی خود را بازی کنند.

«داستان‌های جنگ» شامل دو حالت داستانی با سه قسمت است که هرکدام از آن‌ها بازیکن را به میدان جنگی تاریخی یا تخیلی می‌برد. حالت Brothers in Armor بر روی سربازان ارتش سرخی که در حال جنگ با جبهه‌ی شرقی در شرمن غربی هستند متمرکز است و به عنوان آموزش برای بازیکنان تازه‌وارد به منظور فراگرفتن حرکات اولیه، دیدبانی، یادگرفتن قابلیت‌های تانک‌ها و غیره به کار می‌رود. حالت Flashpoint Berlin داستان سربازی انگلیسی را دنبال می‌کند که تلاش می‌کند از برلین دوران جنگ‌ سرد عبور کند.

دو داستان دیگر هم به این بازی اضافه خواهند شد؛ یکی در رابطه با ورود به انگلستان و دیگری درمورد جنگ‌ برای سرنوشت بشریت در آستانه‌ی جنگ اتمی به عنوان پایانی متفاوت برای بحران موشکی کوبا.

 

طرفداران کنسول‌ها جذابیت بیشتری از این بازی درک خواهند کرد و می‌‌توانند بیشتر در این بازی غرق شوند، چرا که ساخت موسیقی متن این بازی را اینون زور، نامزد سه جایزه‌ی بفتا و استاد موسیقی متن بازی‌های ویدئویی ساخته است که کارهایی نظیر موسیقی متن بازی‌های فال‌اوت 4، دراگون ایج: اوریجینز، دراگون ایج 2، کرایسیس و غیره را در کارنامه‌ی خود دارد. او استعداد و تجربه‌ی خود در زمینه‌ی موسیقی متن را با تجربه‌ی خود از تانک‌ها طی خدمت در ارتش ترکیب کرده است.

«داستان‌های جنگ» بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس وان اس و پلی‌استیشن 4، با قابلیت 4k برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان ایکس و پلی‌استیشن 4 پرو قابل بازی کردن خواهد بود. دارندگان ایکس‌باکس خوشحال خواهند شد که بدانند قادرند از قابلیت ارتباط میان کنسول‌ها بهره ببرند و از امکاناتی مانند چت صوتی میان هر سه نسل از کنسول‌های مایکروسافت بهره ببرند.

 

 

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.