Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گیمزکام ۲۰۱۷: مایکروسافت برای انتشار Playerunknown’s Battlegrounds همکاری می‌کند

0

مایکروسافت در توسعه‌ی Playerunknown’s Battlegrounds برای کنسول ایکس‌باکس وان همکاری خواهد کرد.

برندن گرین در کنفراس مایکروسافت طی گیمز‌کام 2017 به آن‌ها پیوست تا اطلاعات بیشتری درباره‌ی این بازی به طرفداران بدهد. توسعه‌دهندگان، بلوهول و مایکروسافت اعلام کردند که در حالی همکاری با یکدیگر به منظور تسریع روند آماده‌سازی این بازی برای کنسول ایکس‌باکس وان هستند و مایکروسافت مسئولیت انتشار آن را برعهده خواهد داشت.

بلوهول همچنان هم تاریخ عرضه‌ی مشخصی را برای این بازی معرفی نکرده است و مانند تریلر این بازی در E3 که در آن گفته شده بود تاریخ انتشار آن اواخر سال 2017 خواهد بود، برندن گرین نیز تنها گفت که این بازی پیش از پایان سال به بازار خواهد آمد.

همچنین باید گفت که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی رکورد دیگری را نیز شکست. طی این نمایش زنده گرین تایید کرد که فروش این بازی از 8 میلیون نسخه گذشته است. این رقم برای یک بازی که تنها چند ماه از دسترسی به آن گذشته و هنوز در مرحله‌ی دسترسی پیش از موعد قرار دارد بسیار ستودنی است.

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.