Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گیمزکام ۲۰۱۷: رونمایی از نسخه‌ی مخصوص ایکس‌باکس وان ایکس

0

کنسول ایکس‌باکس وان ایکس در لایواستریم شب گذشته‌ی مایکروسافت در مرکز توجهات بود و در میان خبرهای مرتبط با این کنسول، خبر عرضه‌ی نسخه‌ی مخصوصی از این کنسول به نام «پروژه‌ی اسکورپیو» نیز وجود داشت که انتخاب این نام مربوط به اسم رمزی است که تا زمان برگزاری E3 برای این کنسول انتخاب شده بود. پروژه‌ی اسکورپیو با کمی تغییر ظاهری در خود کنسول و کنترلر آن وارد بازار خواهد شد.

بر روی خود کنسول و کنترلر کلمات Project Scorpio خودنمایی می‌کنند. همچنین طرح گرافیکی شکیلی بر روی نمای بیرونی کنسول وجود دارد. مایکروسافت اعلام کرده است که بسته‌بندی این محصول الهام گرفته از اولین ایکس‌باکس است.

به علاوه این محصول به همراه استند عمودی اختصاصی عرضه خواهد شد که به شما اجازه خواهد داد که در صورت نیاز کنسول را به حالت ایستاده قرار دهید. مشخص نیست که طراحی این استند اختصاصی است یا نسخه‌ی دیگری از آن برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان ایکس فروخته خواهد شد.

 

پیش‌فروش «پروژه‌ی اسکورپیو» همینک آغاز شده است. مایکروسافت گفته است که تعداد محدودی از این کنسول وجود خواهد داشت و پیش‌خرید کردن آن تنها راه به دست آوردنش خواهد بود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.