Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گیمزکام ۲۰۱۷: باندل ایکس‌باکس وان اس با شمایل Minecraft

0

مایکروسافت نسخه‌ی محدودی از باندل «ایکس‌باکس وان اس» را با طرح و شمایل ماین‌کرفت رونمایی کرد.

این باندل شامل کنسول یک ترابایتی با طراحی خاص و سبز رنگ بازی است که به همراه کنترلری چمنی ارائه می‌شود و همچنین کد دیجیتالی دانلود ماین‌کرفت و پک رداستون و استند عمودی نیز این کنسول را همراهی می‌کنند. علاوه‌براین افکت‌های صوتی ماینکرفت نیز در این کنسول گنجانده شده‌اند و اشتراک 14 روزه‌ی ایکس باکس لایو گلد و یک ماهه‌ «ایکس‌باکس گیم پس» نیز به همراه این باندل عرضه خواهد شد.

برای پیش خرید این باندل به مبلغ 399 دلار می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین مایکروسافت و تارگت مراجعه کنید. مایکروسافت در حساب توییتر خود توضیح داده بود که خرید این کنسول در آمریکا فقط از طریق این دو فروشگاه قابل انجام خواهد بود.

مایکروسافت همچنین از کنترلر طرح خوکی نیز پرده‌برداری کرد که جداگانه به قیمت 75 دلار به فروش خواهد رسید. کنترلر چمنی که پیش‌تر به آن اشاره کردیم نیز به همین قیمت به فروش می‌رسد.

ایکس‌باکس وان ایکس هم در تاریخ 16 آبان به صورت جهانی عرضه می‌شود اما علاقه‌مندان می‌توانند همین حالا آن را از فروشگاه‌های منتخب پیش‌خرید کنند.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.