Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گیمزکام ۲۰۱۷: بازی Final Fantasy 15 برای پی‌سی تایید شد

0

در جریان نمایش شرکت انویدیا در مراسم گیمزکام 2017 اتفاقی مهم رخ داد و یکی از جذاب‌ترین بازی‌های کنسولی برای انتشار روی اوریجین، استیم و ویندوز 10 تایید شد. نسخه پی‌سی بازی فاینال فانتزی 15 ویژگی‌های منحصربفرد بسیاری دارد از جمله کیفیت 4K، تکنولوژی صدای دالبی اتموس، مراتع واقع‌گرایانه، شبیه‌سازی پیشرفته موی سر کاراکترها، شبیه‌سازی دقیق آتش و دود، الگوریتم‌های پیشرفته سایه، انسداد محیطی باکیفیت و قابلیت گرفتن اسکرین‌شات. بازی Final Fantasy 15: Windows Edition در اوایل سال 2018 عرضه شده و تمامی دی‌ال‌سی‌ها و محتویات اضافی که برای نسخه‌های کنسول ارائه شده است را به همراه خواهد داشت. در ادامه تریلر تایید این بازی برای پی‌سی را مشاهده می‌فرمایید:

 

در واقع تایید بازی Final Fantasy 15 برای پی‌سی چندان هم دور از انتظار نبود و از قبل زمزمه‌هایی راجع به وجود چنین نسخه‌ای از بازی به بیرون درز کرده بود. این بازی سال گذشته برای دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شد و توانست نمرات خوبی هم از منتقدین دریافت کند. در ادامه تعداد زیادی محتویات اضافه برای بازی منتشر شد که همچنان طرفداران این سری به بازی مشغول نگه داشت. نظر شما در مورد نسخه پی‌سی بازی چیست؟

منبع VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.