Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

لوکیشن‌های فیلم‌های هری پاتر در دنیای واقعی

0

مجموعه‌ فیلم‌های هری پاتر به خاطر بهره‌برداری از برخی مناظر و ساختمان‌های شناخته‌شده‌ی انگلستان مشهور است. اگرچه اغلب این تصاویر به شدت تدوین شده‌اند تا جادوگرانه‌تر به نظر برسند و به همین جهت به سادگی قابل شناسایی نیستند.

خوشبختانه نقشه‌ای برای بازدید طرفداران هری پاتر از انگلستان تهیه شده است که دقیقاً محل این لوکیشن‌ها را در انگلستان و اسکاتلند نشان می‌دهند.

در این مطلب تعدادی از لوکیشن‌های زیبا و قابل شناسایی در لیست این نقشه برایی شما آورده شده است تا بتوانید نسخه‌ی درون فیلم را با واقعیت مقایسه کنید.

 

موارد زیر به ترتیب حضور در فیلم‌ها آورده شده‌اند:

 

بازار مشهور لیدن‌هال لندن به عنوان کوچه‌ی دیاگون در «هری پاتر و سنگ جادو»:

این بازار که در میان بانک و تاور هیل قرار دارد یکی از قدیمی‌ترین بازارهای لندن است.

 

قلعه‌ی آلنویک با استفاده از CGI به عنوان نمای بیرونی هاگوارتز استفاده شده‌است.

این قلعه‌ی که در نورث‌امبرلند قرار دارد، دومین قلعه‌ی بزرگ مسکونی انگلستان پس از وینسدور است که 900 سال قدمت دارد.

 

گلفینن وایاداکت در اسکاتلند برای صحنه‌ی به‌یادماندنی در فیلم «هری پاتر و تالار اسرار» استفاده شده بود که در آن ران و هری در ماشین پرنده قطار هاگوارتز را دنبال می‌کردند.

 

ویرجینیا واتر در سورِی به عنوان دریاچه‌ای که هاگوارتز را احاطه کرده استفاده شده است. در فیلم «هری پاتر و زندانی آزکابان»، هری با هیپوگریف بر فراز آن پرواز می‌کند.

طی جنگ جهانی دوم آب این دریاچه به خاطر قابل شناسایی کردن قلعه‌ی وینسدور برای بمب‌افکن‌های آلمانی تخلیه شده بود. ورجینیا واتر همچنین در رابین هود با بازی راسل کرو نیز استفاده شده بود.

 

کلرمونت اسکوئر در فیلم «هری پاتر و محفل ققنوس» به عنوان خانه‌ی سیاهی که میان خانه‌های دیگر مخفی شده استفاده شده است.

 

 

پل ملنیوم  برای مدت کوتاهی در فیلم «هری پاتر و شاهزاده‌ی دورگه» پیش از آمدن مرگ‌خوارها و نابود کردن آن به نمایش درآمده است.

 

کلیسای بزرگ گلوکستر برای بسیاری از نماهای داخلی هاگوارتز استفاده شده است. مانند این صحنه در «هری پاتر و شاهزاده‌ی دورگه».

 

گلن کوی بسیار دیدنی در اسکاتلند برای تعدادی از صحنه‌های زمین‌های اطراف هاگوارتز، از جمله کلبه‌ی هاگرید مورد استفاده قرار گرفته است. گلن کو همچنین در فیلم اسکای‌فال جیمز باند نیز استفاده شده است.

 

 

 

«مالهم کاو» نیز نمای پشتی جایی که هری و هرماینی در فیلم «هری پاتر و ییادگاران مرگ 1» اردو زده بودند است.

منبع Thisisinsider

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.