Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسخه‌ی بازی سال فورتزا ۵ در جمع بازی‌های طلایی سپتامبر ۲۰۱۷

0

ایکس‌باکس وان داران در ماه پیش‌رو می‌توانند عنوان Forza Motorsport 5: Racing Game of the Year Edition را با قیمت کم‌تر دریافت کنند. همچنین عنوان ماجرایی Oxenfree به عنوان یکی از بازی‌های پیشنهادی ایکس‌باکس وان در این ماه شناخته می‌شود.

نوبت اما با بازی‌های ایکس‌باکس 360 به «بتلفیلد 3» می‌رسد که علاوه بر این کنسول نسل قبلی، با قابلیت برگردان جانبی ایکس‌باکس وان، برای کنسول جدید مایکروسافت هم قابل دریافت است. عنوان Hydro Thunder Hurricane نیز از 1 ستامبر تا 15 همین ماه به همین ترتیب قابل دسترسی خواهد بود.

 

بازی «فورتزا 5» را می‌توانید از 1 سپتامبر (10 شهریور) تا پایان این ماه دریافت کنید. عنوان بعدی یعنی Oxenfree از 16 روز بعد (25 شهریور) تا نیمه‌ی ماه اکتبر برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد.

هنوز چند روزی برای دریافت بازی‌های ماه آگوست امسال وقت هست. پیشنهادهای مایکروسافت برای این ماه را اینجا در گیم‌نیوز بخوانید.

 

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.