Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Xbox One X بیشترین پیش‌فروش را در میان کنسول‌های مایکروسافت داشته است

0

مایکروسافت اعلام کرد که پیش‌فروش ایکس‌باکس وان ایکس سریع‌ترین پیش‌فروش کنسول‌های ایکس‌باکس تا کنون بوده است.

تعداد افرادی که در پنج‌ روز اولیه کنسول ایکس‌باکس وان ایکس نسخه‌ی پروژه‌ی اسکورپیو را پیش‌خرید کردند از تمامی ایکس‌باکس‌ها بیشتر بوده است؛ اگرچه مایکروسافت اعداد و ارقامی دراین‌باره منتشر نکرده است.

ایکس‌باکس وان ایکس در روز یک شنبه، پس از پایان نمایش ایکس‌باکس مایکروسافت برای پیش‌خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

ایکس‌باکس وان ایکس نسخه‌ی پروژه‌ی اسکورپیو در حال حاضر تنها نسخه‌‌ای از این کنسول است که برای پیش‌خرید در دسترس قرار داده شده است و بنابراین نسخه‌ی روز اول ایکس‌باکس وان ایکس محسوب می‌شود.

موجودی این کنسول در برخی فروشگاه‌ها از جمله آمازون انگلستان به پایان رسیده است اما فروشگاه‌های دیگری نیز در این مناطق وجود دارند که بتوانید این کنسول را از آن‌ها سفارش دهید.

مایکروسافت اعلام کرد که نسخه‌ی استاندارد ایکس‌باکس وان ایکس ماه آینده برای پیش‌فروش قرار خواهد گرفت. البته این پیش‌فروش‌ها به معنی فروش این کنسول نیستند، اما با توجه به این که ایکس‌باکس‌ وان ایکس در پنج روز بیش از همه‌ی ایکس‌باکس‌های دیگر پیش‌فروش داشته است نشان می‌دهد که هنگام فروش این محصول در ماه نوامبر، آمار خوبی را باید انتظار داشت.

منبع Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.