Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آیا راکستار به ساخت بازی‌های Agent و Bully 2 فکر می‌کند؟

0

راکستار، سازنده‌ی عنوان درخشان و پرفروش GTA 5 در سال 2009 یک بازی انحصاری پلی‌استیشن با عنوان Agent معرفی کرد. این بازی مافیایی از آن موقع که قرار بود برای پلی‌استیشن 3 عرضه شود، در سکوت خبری فرو رفت و بعدها راکستار تلویحا به لغو شدن ساخت این بازی اذعان داشت.

همین شرکت در سال 2006 یک بازی به نام Bully تولید و عرضه کرد که مورد استقبال فراوان قرار گرفت. ساخت ادامه‌ای برای این عنوان همواره یکی از درخواست‌های طرفداران بازی و راکستار بوده است. با این‌که این شرکت همین اواخر نسخه‌ی ریمستری از Bully منتشر کرد، هیچ‌گاه صحبتی از دنباله‌ی این بازی نکرده است.

با این‌که تقریبا مطمئنیم این دو بازی ساخته نمی‌شوند، و یا مدت‌ها است که از چرخه‌ی ساخت خارج شده‌اند، گمانه‌زنی‌ها در این مورد همچنان ادامه دارد. پیش‌تر، یک کاربر توئیتر با انتشار تصاویری منسوب به بازی Bully 2 طرفداران را سر ذوق آورد. همین کاربر شب گذشته با انتشار تصاویری جدید، ادعای تازه‌ای مبنی بر وجود این بازی مطرح کرده است.

Bully 2 Info که نام کاربری مورد نظر در توئیتر است، این تصاویر را با انگیزه‌ی تلافی حرکت اخیر راکستار برای “جلوگیری از ماد نویسی برای GTA 5” منتشر کرده است. مشخصا این تصاویر می‌توانند از جایی درون خانواده‌ی راکستار به دست آمده باشند، در عین حال ممکن است هیچ ارتباطی با این شرکت و احتمالا پروژه‌ی Bully 2 نداشته باشند. تصاویر را در گالری زیر می‌بینید:

از طرف دیگر، در تالارهای گفتگوی GTA یک کاربر طراحی‌هایی را منتشر کرده که از یک طراح شرکت راکستار گرفته است. این کاربر اما البته مطمئن نیست که این طراحی‌های سیاه و سفید متعلق به بازی Agent باشند، با این وجود آن‌چه در تصویر مشخص است، نشانی از همین بازی دارد. در گالری زیر این طرح‌ها را می‌بینید:

چند روز پیش کاربر توئیتر تصاویر دیگری از Bully 2 لیک کرده بود. راکستار هیچ‌گاه به این موارد پاسخی رسمی نداده است. در گالری زیر این تصاویر را می‌بینید:

ممکن است شرکت راکستار همچنان بر روی هر دو بازی کار کند. اما احتمال قوی‌تر این است که زمانی این دو بازی در دست ساخت بوده‌اند، اما حالا این شرکت ساخت آن‌ها را متوقف کرده و فقط چند طرح مفهومی از بازی باقی مانده است که مربوط به مراحل اولیه‌ی ساخت آن‌ها است. می‌دانیم که روزگاری Agent با پشتیبانی سونی در دست ساخت بوده، پس مطمئنا از مراحل ساخت این بازی نشانه‌هایی در دسترس است. راکستار اما، اسرار خود را به این راحتی فاش نمی‌کند. نباید منتظر واکنش رسمی این شرکت بازی‌سازی باشیم.

راکستار در حال حاضر عنوان Red Dead Redemption 2 را در دست ساخت دارد. اطلاعات کمی تا کنون در مورد این بازی منتشر شده‌اند و باید منتظر یک نمایش رسمی و مفصل از آن پیش از تاریخ عرضه باشیم.

راکستار در حال حاضر مالکیت چند بازی مهم از جمله GTA و RDR را در اختیار دارد.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.