Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

برن استارک چه نقشی در صحنه‌ی حذف شده‌ی Game of Thrones داشت؟

0

تا پایان فصل هفتم اینطور به نظر می رسید که برن بیشتر وقتش را صرف اعلام کردن این موضوع می‌کند که او کلاغ سه چشم است.

زمانی که برن و سانسا برای اولین بار در این فصل به هم رسیدند، برن به خواهرش گفت که دیگر عضوی از خانواده‌ی استارک نیست. زمانی که او به سانسا گفت که در واقع کلاغ سه چشم است، سانسا با تعجب نگاهی به او انداخت اما به عنوان خواهر بزرگترش به خیال خود اجازه داد که در خیالات خودش به سر ببرد.

سانسا جواب داد که نمی‌داند برن راجع به چه چیز صحبت می‌کند؛ حرفی که کاراکترهای دیگر داستان نیز در پاسخ به این خبر به برن زده بودند.

اما این به این معنی نبود که سانسا قدرت جدید برادرش را فراموش کرده است. در مصاحبه‌ای با ورایتی، بازیگر نقش برن، آیزاک همپستد رایت، گفته بود که برن صحنه‌ی بسیار حساسی را با سانسا بازی کرده است که منجر به اتفاقی مهم در قسمت پایانی می‌شده است اما در آخر از این قسمت حذف شده است. او گفت که این صحنه مکالمه‌ای میان او و سانسا بوده است که به فراخواندن مشاوران و محاکمه‌ی لیتل‌فینگر ختم شده است.

سخنان او را می‌توانید اینجا بخوانید:

«ما صحنه‌ای را فیلم‌برداری کردیم که در قسمت آخر حذف شد. در این صحنه‌ی کوتاه سانسا در اتاق برن را می‌زند و به او می‌گوید که به کمکش احتیاج دارد. تا آنجایی که من مطلع هستم داستان اینگونه بوده که سانسا ناگهان متوجه شده که چیزی مانند دوربین مداربسته در اختیار دارد و ممکن است ایده‌ی خوبی باشد که پیش از کشتن خواهر خودش با او مشورت کند. به همین‌ خاطر نزد برن می‌رود و او هرچیز را که سانسا لازم دارد به او می‌گوید.»

با این وجود باز هم نقش برن در قسمت آخر سریال بسیار حائز اهمیت است. این برن است که خاطره‌ی واضحی را از لیتل‌فینگر به خاطر می‌اورد و اعمال خبیثانه‌ی او را تایید می‌کند.

مشخص نیست که تاریخ پخش فصل بعدی سریال بزی تاج و تخت چه زمانی باشد، اما به نظر نمی‌رسد که امکان داشته باشد این اتفاق پیش از سال 2019 بیافتد.

 

برای بررسی اختصاصی گیم‌نیوز از قسمت پایانی سریال بازی تاج و تخت اینجا کلیک کنید.

برای مشاده‌ی سوالاتی که قسمت پایانی بازی تاج و تخت بی‌جواب گذاشت اینجا کلیک کنید.

برای بررسی نکاتی از قسمت پایانی فصل هفتم که ممکن است از دست داده باشید اینجا کلیک کنید.

 

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.