Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دنباله‌ی Spider-Man: Homecoming را فیلم‌نامه‌نویسان قبلی می‌نویسند

0

نویسندگان فیلم موفق ابرقهرمانی Spider-Man: Homecoming برای دنباله‌ی این فیلم نیز همکاری خواهند کرد. به گفته‌ی هالیوود ریپوتر، اریک سامرز و کریس مک‌کنا داستان این دنباله را خواهند نوشت.

نه‌تنها نویسندگان فیلم اصلی، بلکه کارگردان آن یعنی جان واتس هم کارگردانی این دنباله را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس این گزارش،  این دو نویسنده در مراحل پایانی مذاکرات خود با سونی بر سر نحوه‌ی پیش‌برد داستان برای این دنباله هستند. البته هیچ‌کدام از این صحبت‌ها در مورد نویسندگان و یا کارگردان این دنباله به طور قطع و صددرصدی نیست. این اتفاق همیشه نمی‌افتد که دست‌اندرکاران یک فیلم برای دنباله‌ی آن نیز همکاری کنند، بنابراین می‌توان این خبر را یک خبر خوب در نظر گرفت.

این دو نویسنده همچنین در تیم‌های سریال‌های «پدر آمریکایی» و «جامعه» نیز حضور داشته‌اند.

این دنباله‌ی بی‌نام مردعنکبوتی قرار است تا در ماه جولای سال 2019 اکران شود. تام هالند مجددا به عنوان پیتر پارکر ایفای نقش خواهد کرد، اما دیگر بازیگران این فیلم و یا جزیات داستانی آن مشخص نیستند.

فیلم «بازگشت» در کل مورد استقبال واقع شد و بیش از 730 میلیون دلار تاکنون فروش داشته است. در این فیلم همچنین بازیگرانی مانند مایکل کیتون، رابرت داونی جونیور، ماریسا تامی و زنایدا نیز حضور داشته‌اند.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.