Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ده سریال که پاییز امسال منتظرشان هستیم – بخش اول

0

فصل پاییز سریال‌های تلویزیونی کم‌کم در حال آغاز است و عناوین بسیاری مجددا به تلویزیون‌ها برخواهند گشت. از میان تمامی سریال‌هایی که در این فصل مجددا ظهور می‌کنند عناوینی را که گمان می‌کردیم برای شما اهمیت بیشتری داشته باشد و یا ارزش بررسی آن بیشتر باشد را انتخاب کردیم و به ترتیب تاریخ پخش آن‌ها، نگاه کوتاهی به این عناوین خواهیم انداخت.

 

American Horror Story

داستان فصل هفتم سریال «داستان ترسناک آمریکایی» پس از انتخابات اخیر آمریکا و پیروزی دونالد ترامپ رخ می‌دهد و با توجه به تریلر آن، مملو از دلقک‌ها خواهد بود. مانند فصول پیشین این سریال، سازندگان آن راجع به محتوای آن صحبت خاصی نکرده‌اند . نمی‌دانیم چه پیش رو خواهیم داشت. اطلاعات ما از این فصل به این محدود می‌شود که می‌دانیم اوان پیترز و سارا پالسون شخصیت‌های اصلی داستان امسال هستند که مدت‌هاست از بازیگران محبوب دنبال‌کنندگان این مجموعه بوده‌اند.

این سریال در تاریخ 14 شهریور از شبکه‌ی اف‌ایکس پخش خواهد شد.

 

South Park

شاید باور کردن آن سخت باشد اما سریال کمدی ساوت‌پارک برای 21 فصل است که درحال پخش است. با این که سازندگان این سریال یعنی تری پارکر و مت استون کماکان هر قسمت را طی هفته‌ی قبل از پخش آن خواهند ساخت، فصل 21ام این سریال مانند فصل قبلی آن حالت سریالی نخواهد داشت. با توجه به مصاحبه‌ی این دو با هالی‌وود ریپورتر، این فصل بر روی آقای گریسون به عنان ترامپ تمرکز نخواهد کرد. البته این موضوع به کلی نیز کنار گذاشته نمی‌شود اما تمرکز سریال مجددا متوجه بچه‌ها خواهد شد.

South Park در تاریخ 22 شهریور از کمدی سنترال پخش خواهد شد.

 

Gotham

بروس وین تبدیل به یک خودسر شده است. دیدن این که این سریال تلاش می‌کند تا با وجود الهام گرفتن از شناخته‌شده‌ترین دنیای کتاب‌های کمیک، وجودی مستقل داشته باشد متعجب‌کننده است. به هر جهت گاتهام جالب‌توجه است و مزایای خود را دارد. این فصل شامل مستر فریز، کت‌وومن و اسکرکرو خواهد بود

Gotham از تاریخ 30 شهریور از شبکه‌ی فاکس پخش خواهد شد.

 

Brooklyn Nine Nine

در انتهای فصل چهارم این سریال دیدیم که جیک و روزا عاقبت سر از زندان درآوردند. فصل پنجم بروکلین 99 از همانجا آغاز می‌شود و تیم مدوز نقش هم‌سلولی آدم‌خوار جیک را بازی خواهد کرد.

Brooklyn 99 از تاریخ 4 مهر از طریق Fox در دسترس خواهد بود.

 

Curb Your Enthusiasm

شش سال از پخش فصل هشتم این سریال کمدی موفق شبکه‌ی اچ‌بی‌او گذشته و لری دیوید بالاخره بازگشته است. داستان ای سریال حول محور یک شخصیت‌ خیالی از سازنده‌ی سریال ساینفلد است. جزئیاتی از این فصل جدید در دسترس نیست اما با این وجود باید در نظر گرفت که سابقه‌ی این سریال در فصل‌های پیشین بسیار خوب بوده است. اگر تاکنون این سریال را تماشا نکرده‌اید ممکن است اندکی طول بکشد تا به آن عادت کنید.

Curb Your Enthusiasm در تاریخ 9 مهر از اچ‌بی‌او قابل تماشا خواهد بود.

 

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.