Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بتای Call of Duty: WWII برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در دسترس است

0

دومین فاز آزمایشی Call of Duty: WWII پریروز پیش از زمان مقرر خود به راه افتاد، و اکنون این مرحله‌ی آزمایشی بر روی کنسول‌ها نیز قابل دسترس است. می‌توانید از همین حالا نسخه‌ی آزمایشی این بازی را تجربه کنید که نسبت به مرحله‌ی آزمایشی هفته‌ی گذشته دارای اضافات بیشتری است.

روز پنج‌شنبه بازیکنان متوجه شدند که بخش آزمایشی بازی پیش از تاریخ مقرر یعنی اول سپتامبر در دسترس قرار گرفته است. اگر این بازی را برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و یا پلی‌استیشن 4 پیش‌خرید کرده‌اید و کد بتا را دریافت نموده‌اید، قادر خواهید بود که به محض دانلود کردن بازی وارد فاز آزمایشی آن شوید.

این دومین آخر‌هفته‌ی آزمایشی این بازی بوده است و اولین آن تنها برای بازیکنانی قابل دسترس بود که بازی را برای پلی‌استیشن 4 پیش‌خرید کرده بودند. محتوای جدیدی در این فاز قابل دسترسی هستند که هفته‌ی اول خبری از آن‌ها نبود. مهم‌ترین آن‌ها نقشه‌ی چندنفره‌ی آکن است که هم‌اکنون قابل بازی کردن است. به علاوه شما می‌توانید M1A1 Carbine، سیستم چندنفره‌ی Scorestreaks و یک سلاح دوربین‌دار جدید را نیز تجربه کنید. حالات دث‌مچ تیمی، دامینیشن، هاردپوینت و وارمود نیز همگی در دسترس هستند. برای مشاهده‌ی تریلر بخش آزمایشی این بازی اینجا کلیک کنید.

این فاز آزمایشی در تاریخ 13 شهریور پایان می‌یابد. Call of Duty: WWII در تاریخ 13 آبان برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.