Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سونی از کنترلرهای شفاف پلی‌استیشن ۴ با الهام از پی‌اس‌۱ رونمایی کرد

0

سونی از طرح جدید کنترلرهای شفاف پلی‌استیشن 4 که یادآور طرحی مشابه است که در دسته‌های کنسول پلی‌استیشن 1 دیده می‌شد، رونمایی کرد. طرحی که بیست سال پیش همزمان با دوران محبوبیت پلی‌استیشن 1 برای کنترلر‌های این کنسول استفاده شده بود. دوال‌شاک 4 را سونی در طرح شفاف با سه رنگ کریستال، آبی کریستال و قرمز کریستال عرضه می‌کند.

این دسته‌های جدید همه‌ی امکاناتی که اخیرا به مدل جدید کنترلرهای پلی‌استیشن اضافه شده‌اند را دارند. از جمله نوار نورانی بالای تاچ‌پد و نیز قابلیت‌های ارتباط مستقیم از طریق درگاه یو‌اس‌بی. هر سه مدل در تاریخ 17 اکتبر (25 مهر) عرضه می‌شوند.

سونی که ابتدا عرضه‌ی این کنترلرهای جدید را محدود به اروپا دانسته بود، تایید کرده است که دسته‌های شفاف پلی‌استیشن 4 در امریکای شمالی هم عرضه می‌شوند. قیمت هر کدام از این کنترلرهای طرح جدید 65 دلار اعلام شده است.

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.