Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ده سریال که پاییز امسال منتظرشان هستیم – بخش دوم

0

فصل پاییز سریال‌های تلویزیونی کم‌کم در حال آغاز است و عناوین بسیاری مجددا به تلویزیون‌ها برخواهند گشت. از میان تمامی سریال‌هایی که در این فصل مجددا ظهور می‌کنند عناوینی را که گمان می‌کردیم برای شما اهمیت بیشتری داشته باشد و یا ارزش بررسی آن بیشتر باشد را انتخاب کردیم و به ترتیب تاریخ پخش آن‌ها، نگاه کوتاهی به این عناوین خواهیم انداخت. لازم به ذکر است که عناوین معرفی شده در این مطلب مربوط به بخش دوم لیست هستند، برای مشاهده‌ی 5 سریال اول این لیست اینجا کلیک کنید.

 

Channel Zero

فصل اول این سریال سال گذشته از شبکه‌ی سای‌فای پخش شد و شروع بسیار خوبی داشت. این مجموعه‌ی داستانی شامل شش قسمت است که داستان خود را از وبسایت محبوب کریپی‌پاستا الهام گرفته است. این فصل از No-End House الهام گرفته است که درباره‌ی خانه‌ای است که اتاق‌هایش یکی از یکی ترسناک‌ترند.

فصل دوم Channel Zero در تاریخ 20 سپتامبر از شبکه‌ی سای‌فای پخش خواهد شد.

 

Mr. Robot

سریال موفق شبکه‌ی USA اکتبر امسال با فصل سوم خود بازخواهد گشت. تریلر جدید این سرییال بسیار پرتنش است. مشکلات زیادی میان الیوت و مستر روبات وجود دارد و ممکن است این مسائل در این فصل منجر به اتفاقات مهمی شود. این فصل شامل 10 قسمت خواهد بود.

Mr. Robot از تاریخ 19 مهر به شبکه‌ی USA بازخواهد گشت.

 

The Walking Dead

سرعت رخ دادن اتفاقات در فصل هفتم سریال مردگان متحرک بسیار پایین بود که باعث شده بود عده‌ای از طرفداران این سریال از این مسئله نارضایتی داشته باشند. به گفته‌ی سازنده‌ی سریال قرار است که در فصل هشتم آن این مشکل برطرف شود و روند پیشروی سریال تسریع یابد. نزاعی میان جوامع و نگان در حال شکل‌گیری است و امیدواریم که در این فصل به نتیجه برسد.

فصل هشتم The Walking Dead از تاریخ 22 اکتبر از شبکه‌ی ای‌ام‌سی پخش خواهد شد.

 

Stranger Things

فصل اول این سریال توانست موفقیت بسیاری را در میان هوادار کسب کند و فصل دوم آن نیز به موقع خود را به هالووین خواهد رساند. وعده‌های بسیاری برای فصل دوم Stranger Things داده شده است که از این میان می‌توان به ترسناک‌تر و دیوانه‌وارتر بودن آن اشاره کرد.

فصل دوم Stranger Things در تاریخ 27 اکتبر از نتفلیکس پخش خواهد شد.

 

Black Mirror

طرفداران مدت‌هاست منتظر این فصل سریال هستند و باید بدانند که فصل چهارم این سریال به زودی از نتفلیکس پخش خواهد شد. این سریال با ترس‌های محتمل از نتایج تکنولوژی سر و کله می‌زند. هر قسمت دارای داستانی مستقل است که تقریبا تمامی آن‌ها پایانی غم‌انگیز دارند. با این وجود این سریال یکی از جذاب‌ترین عناوین فعلی تلویزیون است.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.