Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گالری: بهترین مدل‌های Overwatch در رویداد PAX West 2017

0

بازی Overwatch از جمله عناوین پرطرفداری است که به خاطر تعدد شخصیت‌های جذاب و خوش‌لباس قابلیت تبدیل شدن به کاستوم‌پلی را دارد. پتانسیل عجیب این بازی و شخصیت‌های آن برای ساخت لباس و مدل بازی (کاسپِلِی) (Cosplay) در رویدادها و نمایشگاه‌های مختلف فرصت بروز پیدا می‌کند. از این جمله، می‌توان به مدل‌هایی که در PAX West 2017 از این بازی ساخته شدند اشاره کرد. مدل‌هایی که در گالری زیر می‌بینید، بهترین‌های این رویداد هستند:

باید قبول کرد که سنت حسنه‌ی کاسپلی، یا همان مدل‌های بازی یکی از جذاب‌ترین بخش‌های رویدادها و نمایشگاه‌های گیم است. که البته با فرهنگ ما سازگاری چندانی ندارد. اما مگر ما در ایران شخصیت‌های قابل توجه نداریم؟ مگر حتما باید همه چیز وارداتی باشد؟ نمی‌شود از شخصیت‌های کارتون‌ها و سریال‌ها و بازی‌های ایرانی مورد علاقه‌مان، مدل بسازیم و در نمایشگاه‌ها و رویدادهای گیمی حاضر شویم؟ حتما باید یک نفر سالید اسنیک شود یا بشود او را جدی گرفت؟

 

منبع gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.