Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بتای Call of Duty WWII به پایان رسید؛ تغییرات بازی نهایی نسبت به نسخه‌ی آزمایشی

0

پس از دو آخرهفته، مهلت استفاده‌ی آزمایشی از Call of Duty: WWII به پایان رسید. توسعه‌دهنده‌ی این بازی، اسلج‌همر، در پستی از طرفداران برای شرکت در این فرصت و فرستادن نظراتشان تشکر کرد. این استودیو همچنین برخی از تغییراتی که هنگام انتشار بازی صورت می‌گیرند را مشخص کرد.

محدودیت امتیاز در آخرهفته‌ی دوم آزمایشی بازی از 75 به 100 افزایش داده شده بود و به نظر می رسد پس از پایان آخرهفته‌ی دوم اسلج‌همر تصمیم گرفته است تا این محدودیت را به همان میزان قبلی کاهش دهد. آن‌‌ها گفته‌اند: «می‌خواهیم این تصمیم را نهایی کنیم، نتیجتا نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.»

همچنین به خاطر نبود امکان تیراندازی از راه دور نیز انتقاداتی نیز به نقشه‌ی جدید «آکن» شده بود. این نقشه بیشتر حالت نبرد نزدیک داشت و برخی از کاربران مسلما از این بابت خوشحال بوده‌اند اما ممکن است در نسخه‌ی نهایی تغییراتی در آن داده شود.

علاوه بر این، اسلج‌همر به نظرات دیگری نیز پاسخ داده است که می‌توانید برخی از آن‌ها در زیر بررسی کنید:

 

  • اسلحه‌ی M1928 بسیار محبوب است و یکی از نمادین‌ترین سلاح‌های گرم WWII لقب می‌گیرد. با این که محبوب‌ترین میان اهالی استودیو نیست اما بسیار محبوب است.
  • بسیاری از بازیکنان گفته بودند که موسیقی منوی اصلی را دوست داشته‌اند. از شما به خاطر توجه به ریزه‌کاری‌های خلاقانه‌ی بازی متشکریم. برنامه‌های ظبط متعدد فوق‌العاده‌ای با گروه ارکستر مطرحی در نشویل داشته‌ایم و می‌دانیم که از نظر مثبت شما راجع به موسیقی خرسند خواهند شد.
  • یک به‌روز‌رسانی نیز برای نحوه‌ی زمان‌بندی صدای شلیک اسلحه منتشر خواهیم کرد که به تنظیمات خود اسلحه‌ مربوط نیست، اما صدا‌ها ممکن است در برخی از آن‌ها متفاوت باشند.

Call of Duty: WWII در ماه نوامبر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.