Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسخه‌ی طلایی «رزیدنت اویل ۷» رونمایی شد

0

کپکام امروز اعلام کرد که بازی «رزیدنت اویل 7» (Resident Evil 7) یک نسخه‌ی «طلایی» خواهد داشت که برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی، به همراه بسته‌های الحاقی وعده‌داده‌شده‌ی بازی عرضه خواهد شد. این شرکت بازی‌سازی ژاپنی، تاریخ عرضه‌ی این نسخه‌ی ویژه از بازی را 12 دسامبر 2017، مصادف با 21 آذر ماه 1396 اعلام کرده است.

عنوان تازه معرفی شده، دارای بسته‌های الحاقی قابل دانلود بازی خواهد بود و به بازی‌کنندگان این امکان را می‌دهد که همه‌ی محتوای داستانی بازی را یک‌جا دریافت کنند. بسته‌های الحاقی پیش‌تر عرضه شده‌ی بازی یعنی Banned Footage Vol. 1 و نیز Banned Footage Vol. 2 در این نسخه از بازی گنجانده شده‌اند. همچنین، بسته‌ی الحاقی داستانی جدید بازی با نام “End of Zoe” که هنوز عرضه نشده است در این بسته قرار گرفته است. کپکام امروز همچنین تایید کرد که محتوای داستانی تاخیر خورده‌ی بازی “Not a Hero” که «کریس ردفیلد» را به عنوان شخصیت اصلی می‌شناسد، در این روز برای همه‌ی دارندگان بازی به طور رایگان قابل دسترسی است.

تقریبا همه‌ی محتوای انتشار یافته برای بازی برای پلتفرم پلی‌استیشن 4، را می‌شود با هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن تجربه کرد.

 

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.