Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مقایسه‌ی گرافیکی Destiny 2 در پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان

0

در یک بررسی ریزبینانه‌تر از بازی Destiny 2، به مقایسه‌ی این بازی و نحوه‌ی اجرای آن بر روی کنسول‌های مختلف پرداخته شد. طبق اطلاعات دیجیتال فاندری، در حال حاضر پلی‌استیشن 4 پرو مناسب‌ترین پلتفرم برای اجرای بازی Destiny 2 است و اگر از لحاظ تجربه‌ی تکنیکال و بصری به دنبال بهترین نتیجه هستید، این کنسول پیشنهاد می‌شود.

نسخه‌ی این بازی بر روی پلی‌استیشن 4 پرو این توانایی را دارد که تصویر را با وضوح 1080 و یا 4K به نمایش بگذارد و جزئیات بیشتری را نشان می‌دهد. دارندگان پلی‌استیشن 4 همچنین می‌توانند به کمک سمپل‌های باکیفیت‌تر استفاده شده، تصاویری با لبه‌های تمیزتر داشته باشند.

 

علاوه بر این به نظر می‌رسد که پلی‌استیشن 4 پرو سایه‌های باکیفیت‌تری ایجاد می‌کند. با این وجود باید توجه داشت که صرف نظر از این که این بازی را بر روی چه کنسولی بازی می‌کنید، تصویر دریافتی شما مناسب خواهد بود. دیجیتال فاندری گفته است: «به صورت کلی، تنظیمات بصری در هر سه کنسول مشابه‌اند اما با توجه به این که قابلیت ایجاد سایه یکی از بخش‌هایی است که سخت‌افزار قدرتمند‌تری را می‌طلبد، پلی‌استیشن 4 پرو مزیت‌هایی نسبت به دیگران دارد.»

این بازی با وضوح تصویر 1080 بر روی پلی‌استیشن 4 اجرا می‌شود و ایکس‌باکس‌ وان از سیستمی استفاده می‌کند که بنابر نیاز کاربر از 1344 در 1080 تا 1920-1080 را پوشش می‌دهد. دیجیتال فاندری همچنین اضافه می‌کند: «سطح جزئیات، کیفیت و افکت ها تقریبا میان پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان یکسان است.»

مزیت اصلی پلی‌استیشن 4 پرو در واقع قابلیت 4K آن است اما تنها پی‌سی است که می‌تواند به درستی نشان دهد که محدودیت‌های Destiny 2 کجا هستند.

در خصوص فریم‌ ریت باید گفت که تمامی نسخه‌های کنسولی این بازی در بررسی دیجیتال فاندری به طور ثابت با 30 فریم بر ثانیه اجرا شده‌اند. بانجی پیش‌تر گفته بود که می‌توانسته کاری کند که این بازی با 60 فریم بر ثانیه اجرا شود اما این‌کار باعث می‌شده که مجبور شوند مواردی را قربانی آن کنند. باید بدانید که دستینی 2 بر رو رایانه‌های شخصی محدودیت فریم‌ ریت ندارد.

نسخه‌ی پی‌سی Destiny 2 قرار است در تاریخ 2 آبان عرضه شود.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.