Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

SNES Classic Edition تابستان آینده به بازار برمی‌گردد

0

به خاطر درخواست‌های بسیار زیاد برای کنسول SNES نسخه‌ی کلاسیک، نینتندو تصمیم گرفته است که عرضه‌ی این دستگاه را در سال آینده نیز ادامه دهد. قبلا اعلام شده بود که فروش این کنسول در پایان امسال متوقف خواهد شد.

به علاوه تعداد SNESهایی که در روز عرضه‌ی آن یعنی 29 سپتامبر در آمریکا عرضه خواهند شد، از تعداد NESهای کلاسیکی که کل سال گذشته عرضه شده بودند بیشتر است. همچنین موجودی‌های بیشتری نیز بعد‌ها در فروشگاه‌ها وجود خواهد داشت. طرفداران اشتیاق بسیاری برای این دستگاه از خود نشان داده‌اند و نینتندو نیز قصد دارد از این فرصت استفاده کند تا تعداد بیشتری از این کنسول را به فروش برساند.

SNES نسخه‌ی کلاسیک به همراه 21 بازی از جمله Super Mario World، The Legend of Zelda: A Link to the Past و Super Metroid عرضه می‌شود.این دستگاه قرار است تا در تاریخ 29 سپتامبر به مبلغ 80 دلار در دسترس باشد. این کنسول توسط کابل HDMI مستقیما به تلویزیون متصل می‌شود و به همراه دو کنترلر سیمی عرضه خواهد شد.

تابستان آینده نینتندو همنین NES نسخه‌ی کلاسیک را نیز بازخواهد گرداند. این دستگاه با 30 بازی کلاسیک NES مانند Super Mario Bros.، The Legend of Zelda و Donkey Kong به فروش خواهد رسید.

 

منبع allgamesdelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.