Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جی جی آبرامز کارگردانی قسمت نهم Star Wars را بر عهده گرفت

0

لوکاس‌فیلم امروز اعلام کرد پس از کناره‌گیری ترورو از این پروژه، جی جی آبرامز کارگردانی فیلم Star Wars: Episode IX بر عهده خواهد گرفت.

بعد از اینکه ترورو از این پروژه جدا شد، گزارشگر هالیوود ریپورتر، بوریس کیت، در حساب توییتر خود گفته بود که آبرامز جزء لیست کوتاهی از افراد است که برای کارگردانی این پروژه در نظر گرفته شده‌اند. کارگردان فیلم The Last Jedi، رایان جانسون، نیز در این لیست حضور داشت اما گفته بود که این پروژه را تقبل نخواهد کرد.

لوکاس فیلم می‌گوید که آبرامز همچنین درکنار کریس تریو (نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ی آثاری همچون آرگو، لیگ عدالت، و بتمن علیه سوپرمن) مسئولیت نویسندگی این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت.

به احتمال زیاد بازگشتن این کارگردان به پروژه‌ی جنگ ستارگان، نیاز این مجموعه پس از کناره‌گیری چند عامل مهم، به آرامش و ثبات پاسخ خواهد گفت. آبرامز همچنین با دنباله‌ها آشناست و آثاری مانند «استار ترک: به سوی تاریکی» را پس از به راه انداختن دوباره‌ی این مجموعه با فیلم «استار ترک» محصول سال 2009 را در کارنامه‌ی خود دارد. او همچنین یکی از تهیه‌کنندگان ارشد فیلم The Last Jedi بود که احتمالا به این معنی خواهد بود که کار ساده‌تری برای بر عهده گرفتن پروژه نسبت به یک کارگردان جدید خواهد داشت.

ملحق شدن آبرامز اندکی جای تعجب دارد. با این که او مسئولیت به راه اندازی دوباره‌ی فیلم The Force Awakens (2015) را بر عهده داشت، بعد از این که متوجه شد که کارگردانی این فیلم‌ها به صورت پشت‌سر‌هم چه میزان انرژی از او خواهد گرفت، تصمیم گرفته بود که برای ساخت قسمت هشتم این مجموعه همکاری نکند.

لوکاس‌فیلم همچنین در همین ماه اعلام کرده بود که ترورو به دلیل داشتن نظراتی متفاوت برای پیشبرد فیلم، از پروژه‌ی قسمت 9 کناره‌گیری خواهد کرد. به گفته‌ی هالیوود ریپورتر مشکلات فیلم نامه در پروسه‌ی ساخت قسمت نهم مشکلات زیادی ایجاد کرده بود و همین مسئله باعث شده بود که این استودیو جک ثرون را برای بازنویسی فیلم‌نامه به این پروژه دعوت کند. همچنین در گزارش آمده بود که روابط میان ترورو و رئیس لوکاس‌فیلم، کثلین کندی، به مشکل برخورده بود که منجر به تصمیم این کارگردان برای ترک پروژه شده بود.

با این که سه‌گانه‌ی لوکاس‌فیلم با نظرات مثبت مخاطبان و همچنین فروش بسیار بالا برای دو فیلم The Force Awakens و  Rogue One مواجه شده بود، پایان دادن به این سه‌گانه به خاطر نیاز به یک پایان مستحکم برای داستانی که از سال 2015 گشوده شده بود، موضوع حساسی است.؛ چرا که همچنین باید راه را برای فیلم‌های بعدی دیزنی نیز باز گذاشت تا بتوانند این دنیا را گسترش دهند. پیشتر مدیر ارشد اجرایی دیزنی، باب ایگر، گفته بود که لوکاس‌فیلم و دیزنی می‌خواهند تا 15 سال آینده فیلم‌های بیشتری از جنگ ستارگان بسازند؛ اگرچه گفته نشده بود که منظور آن‌ها فیلم‌هایی مانند The Force Awaken و The Last Jedi است و یا فیلم‌های مستقلی مانند Rogue One، فیلم هان سولو و فیلمی که شایعه شده بود قرار است راجع به Obi-Wan Kenobi ساخته شود. امیدواریم که با ملحق شدن آبرامز به این پروژه شاهد پایان یافتن این سه‌گانه به بهترین نحو ممکن باشیم.

 

این فیلم قرار در ابتدا قرار بود تا در تاریخ 24 می سال 2019 اکران شود اما به تازگی اعلام شد که عرضه‌هی آن هفت ماه تاخیز خواهد داشت و در واقع در تاریخ 20دسامبر 2019، یعنی 29 آذر سال 1398 به روی پرده خواهد رفت. پروسه‌ی تولید این فیلم قرار بوده است که از ژانویه‌ی 2018 آغاز شود اما ممکن است به واسطه‌ی این تاخیر، شروع‌به‌کار این پروژه نیز با تاخیر انجام بگیرد.

منبع The Verge Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.