Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

وارنر برنامه‌ای برای ساخت بازی دیگری از مجموعه Batman Arkham ندارد

1

این‌طور که «کوین کانروی» صداپیشه‌ی بتمن در مجموعه‌ بازی «بتمن آرکام» (Batman Arkham) ادعا کرده است، دیگر خبری از قسمت‌های بعدی برای این مجموعه نیست.

کانروی که به تازگی در کامیک کان نشویل حضور یافته بود، در پاسخ به سوالی که در این رابطه از او پرسیده شد گفت:

می‌دانید، من نمی‌توانم باور کنم که آن‌ها قرار نیست یک بازی دیگر از این مجموعه را بسازند، اما واقعا قرار نیست. جالب نیست؟ آن‌ها میلیاردها دلار از این بازی‌ها سود به جیب زدند، اما برنامه‌ای برای ساخت یک بازی دیگر ندارند. متاسفم.

مشخص نیست که منظور کانروی از این مجموعه بازی‌های آرکام ساخت استودیوی راک‌ستدی است یا به طور کلی فرنچایز بتمن آرکام را مد نظر قرار دارد، در هر دو صورت می‌شود به او اعتماد کرد، چرا که در هر سه بازی راک‌ستدی به عنوان صداپیشه‌ی بتمن حضور داشت. کانروی البته در قسمت فرعی که در استودیوی مونترال وارنر ساخته شده بود ایفای نقش نکرد.

مدت زیادی است که از راک‌ستدی و حتا وارنر خبری نیست و این احتمال می‌رود که آن‌ها، مخصوصا استودیوی بازی‌سازی راک‌ستدی در سکوت خبری مشغول ساخت یک بازی هستند. به نظر می‌رسد حتا طرفداران هم از این‌که بازی بعدی آن‌ها در مورد بتمن باشد، ناامید خواهند شد!

 

منبع vg247
1 نظر
  1. […] صدای بتمن بود. او در کنار مارک همیل در بازی‌های مجموعه Arkham استودیوی راک‌ستدی صداپیشگی کرده […]

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.