Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

چند پایان برای فصل هشتم Game of Thrones فیلم‌برداری خواهد شد

0

درز اطلاعات مرتبط با سریال بازی تاج و تخت بسیار بیش از حالت مطلوب برای شبکه‌ی اچ‌بی‌او و طرفداران آن بوده است. برای این که در مورد قسمت پایانی فصل هشتم از این مسئله جلوگیری شود، تهیه‌کنندگان این سریال تصمیم گرفته‌اند که چند قسمت پایانی برای این فصل فیلم‌برداری کنند تا حتی بازیگران و دست‌اندرکاران سریال نیز ندانند کدام از این قسمت‌ها در واقع قسمت اصلی است.

رئیس برنامه‌ریزی اچ‌بی‌او، کیسی بلویز، این مسئله را در رخدادی در کالج موراویان بیت‌الحم تایید کرد. او گفت: «می‌دانم که برای قسمت پایانی بازی تاج و تخت آن‌ها برنامه دارند چند نسخه را جداگانه فیلم‌برداری کنند تا هیچ‌کس نتواند بداند کدام قسمت واقعی است. این کار برای یک سریال طولانی الزامی است، چرا که وقتی شما چیزی را فیلم برداری می‌کنید، مردم خواهند فهمید، به همین خاطر سازندگان قصد دارند تا چند نسخه از آن را فیلم‌برداری کنند تا جواب مشخصی برای نحوه‌ی پایان سریال وجود نداشته باشد.»

مشابه این اتفاق پیش‌تر هم افتاده است. سریال‌هایی مانند سوپرانوز و برکینگ بد نیز چند پایان داشتند. این اتفاق به این معنی خواهد بود که تنها عده‌ی بسیار کمی از مخاطبان خواهند دانست که بازی تاج و تخت چگونه پایان می‌یابد و به این صورت حتی بازیگران اصلی سریال نیز باید آن را در خانه تماشا کنند تا بدانند سرنوشت شخصیتشان در واقع کدام یک از پایان‌های فیلم‌برداری شده است.

به گفته‌ی اینترتینمنت ویکلی، اچ‌بی‌او به طور رسمی نظری درباره‌ی این که چند پایان برای بازی تاج و تخت فیلم‌برداری خواهد شد و یا دلیل آن نداده است؛ اما بلویز مسئول بخش برنامه‌ریزی ا‌چ‌بی‌او است و قاعدتا باید از این قضیه مطلع باشد.

تدابیر امنیتی اچ‌بی‌او برای سریال بازی تاج و تخت به شدت سخت‌گیرانه هستند و از روش‌هایی مانند نوشتن فیلم‌نامه به صورت کد و حتی جلوگیری از حضور پهباد‌ها در فیلم‌برداری‌های فضای باز استفاده شده است؛ اما با توجه به این مسئله که افراد بسیار زیادی در روند تولید این سریال دخیل هستند، جلوگیری از شایعات و درز‌های اطلاعاتی کاری عملا غیرممکن است.

فیلم‌برداری فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت قرار است در ماه اکتبر آغاز شود. این فصل شش قسمت خواهد داشت که ممکن است هرکدام به اندازه‌ی یک فیلم طولانی باشند و قرار است در سال 2018 یا 2019 آماده‌ی پخش باشد.

 

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.