Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی‌های Doom و Wolfenstein: The New Colossus برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شوند

0

نینتندو دیشب طی رخداد نینتندو دایرکت اعلام کرد که بازی‌های Wolfenstein: The New Clossus و برنده‌ی سال گذشته‌ی جایزه‌ی بازی سال، Doom، هر دو برای نینتندو سوییچ عرضه خواهند شد.

Doom در همین تعطیلات پیش‌ رو عرضه خواهد شد اما Wolfenstein در سال آینده در دسترس قرار خواهد گرفت. بازی «دووم» ماه می سال گذشته منتشر شده بود و «ولفنشتاین» نیز قرار است تا در تاریخ 27 اکتبر برای پلی‌استیشن 4، پی‌سی و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

 

با این تریلر تایید شد که نسخه‌ی سوییچ بازی «دووم» شامل هر دو حالت داستانی تک‌نفره و آنلاین چندنفره خواهد بود. در جواب سوالی که درباره‌ی پشتیبانی از قابلیت اسنپ‌مپ از بتسدا پرسیده شد، سخنگوی بتسدا گفت که اسنپ‌مپ جزئی از نسخه‌ی سوییچ بازی دووم نخواهد بود و  تایید کرد که حالت داستانی دووم به صورت کامل در دسترس قرار گرفته و بخش چندنفره نیز به صورت دانلودی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

این که این بازی‌های پرطرفدار و خشونت‌آمیز سبک تیراندازی برای پلتفرم جدید نینتندو عرضه خواهند شد جای تعجب دارد و البته بسیار امیدوارکننده است.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.