Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ انتشار «اسکایریم» برای نینتندو سوییچ مشخص شد

0

دیشب طی کنفرانس نینتندو دایرکت، بالاخره تاریخ انتشار مشخصی برای نسخه‌ی سوییچ بازی‌ «اسکایریم» (Skyrim) اعلام شد. این بازی پرطرفدار نقش‌آفرینی در تاریخ 26 آبان برای نینتندو سوییچ قابل دسترس خواهد بود.

نینتندو در این کنفرانس تصاویری از اجرا شدن اسکایریم بر روی سوییچ در اختیار طرفداران گذاشت اما نه نینتندو و نه بتسدا هیچ‌کدام ویدئویی رسمی از این بازی منتشر نکرده‌اند.

اسکایریم هم به جمع بازی‌هایی همچون The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Xenoblade Chronicles 2 برای کنسول هیبریدی قابل‌حمل نینتندو پیوست. توانایی سخت‌افزاری این کنسول برای اجرای بازی‌‌های این‌چنینی حتی در حرکت، موقعیت تازه‌ای را برای بازی‌های نقش‌آفرینی ایجاد کرده‌ است تا اوقات فراغت شما را کاملا به خود اختصاص دهد.

اسکایریم یکی از اولین عناوین بزرگی بود که اعلام شده بود برای سوییچ عرضه خواهد شد و درنتیجه از این که به این وعده عمل شده است هیجان‌زده‌ایم. این بازی نقش‌آفرینی بسیار پرفروش در حال حاضر برای کنسول‌های جدید و قدیمی و پی‌سی نیز در دسترس است و در آینده برای واقعیت مجازی نیز عرضه خواهد شد.

منبع vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.