Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: جزئیات بخش زامبی Call of Duty: WWII منتشر شد

مانند دیگر بازی‌های ندای وظیفه، عنوان بعدی این مجموعه یعنی Call of Duty: WWII نیز دارای حالت زامبی خواهد بود. با این که از بازیگرانی که در این بخش وجود دارند مطلعیم، هم‌اکنون اطلاعات اولیه‌ای راجع به این که چه چیزهایی می‌توانید از این بخش انتظار داشته باشید در دسترس است.

جان هورسلی، کارگردان ارشد اسلج‌همر و مسئول بخش زامبی، در مصاحبه‌ای با پلی‌استیشن بلاگ تایید کرد که محوریت این حالت روی مبارزات موج گونه (همانند نسخه‌های قبلی) خواهد بود. در این حالت از بازی، چهار نفر با یکدیگر همکاری می‌کنند تا در برابر صفوف زامبی‌هایی که به مرور قوی‌تر می‌شوند مقاومت کنند. این حالت در فضایی بازی می‌شود که که بسیار ترسناک و وحشت‌آور است و حاصل از تجربه‌ای است که توسعه‌دهنده‌ی بازی از عناوینی مانند Dead Space به همراه دارد. به گفته‌ی هورسلی، تیم توسعه‌دهنده تلاش کرده است تا ترسناک‌ترین تجربه‌ی حالت زامبی را که تا‌کنون توسط اسلج‌همر ساخته شده است را آماده کند.

Call of Duty: WWII در تاریخ 3 نوامبر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.