Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تصویر جدید Justice League نشان می‌دهد فلش طرفدار «ریک اند مورتی» است

0

تصویر جدیدی که امروز از Justice League منتشر شده است جزئیات بیشتری را درمورد شخصیت فلش ازرا میلر در اختیارمان قرار می‌دهد.

شباهت‌هایی میان فلش ازرا میلر و همتای تلویزیونی‌اش با بازی گرنت گاستین وجود دارد. هردوی آن‌ها اهل علم هستند که می‌توان این را از تصویر نیکولا تسلا بر روی میز میلر فهمید. با این وجود با توجه به تصویر منتشر شده، فلش میلر تفاوت‌هایی نیز در زمینه‌ی علاقهمندی‌هایش دارد. اگر به مانیتور سمت راست دقت کنیم، او طرفدار سریال ریک اند مورتی است. کتاب‌های روی‌ هم قرار گرفته‌ی روی میز او نیز نشان‌دهنده‌ی این است که اهل مطالعه ست. رندر‌های سه‌بعدی لباسش و تست‌هایی که برای کلاهش در نظر گرفته نشان دهنده‌ی این است که او به تنهایی مشغول انجام دادن یک سری آزمایش نیز هست.

برخلاف فلش گاستین که طوری پرداخته شده که به نظر باهوش برسد، پرداخت شخصیت فلش میلر با توجه به تصویر به گونه‌ای است که همانند خود این شخصیت‌ در کتاب‌های کمیک، حالتی نابغه‌گونه دارد. برای مثال او می‌تواند با سرعتی باورنکردنی مطالعه کند که کتاب‌های جمع شده در تصویر را توجیه می‌کند. تصویری که این عکس از شخصیت او برای ما می سازد این است که این فلش همواره در جست‌و‌جوی اطلاعات است.

موارد زیادی در این عکس شایان توجه هستند. از نوشته‌های روی تخته‌ی شفاف گرفته تا تصویر پرنده‌ای که به نظر می‌رسد یک کلاغ باشد. به طور کلی این عکس مملو از نکات و سرنخ‌هاست. حدس‌های بسیاری درباره‌ی محتویات این عکس زده خواهد شد اما نکته‌ای در این عکس نیست که به سرعت توجه بیننده را به خود جلب کند. چیزی که می‌توان از این تصویر فهمید این است که بری به مبارزه با جرم علاقه‌مند است، بر روی ارتقاء لباس ویژه‌ی خود مشغول فعالیت است و علاقه‌ی زیادی به سریال ریک اند مورتی دارد.

برای اولین بار در تریلری که در کامیک‌کان سن‌دیگوی 2016 از Justice League به نمایش درآمد توانستیم غار بری الن را ببینیم. از آن زمان از طریق چند تریلر دیگری که منتشر شد توانستیم تصاویر بیشتری از فلش را در صحنه‌های مختلف داشته باشیم. او در این فیلم با بتمن، واندوومن، سایبورگ، آکوامن، و سوپرمن همراه خواهد شد. انتظار داریم که تریلر جدیدی در هفته‌های آتی از این فیلم منتشر شود.

«لیگ عدالت» قرار است تا در تاریخ 14 مهر اکران شود.

منبع Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.