Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: «پانیشر» در تیزر جدید عدالت را با خشونت تمام اجرا می‌کند!

با این که مشخص شده است سریال The Punisher شبکه‌ی نتفلیکس امسال پخش خواهد شد، این سریال هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد و اطلاعات زیادی درباره‌ی داستان آن در دست نیست. نتفلیکس تیزر‌ها و  توییت‌های مرموزانه‌ای منتشر کرده است که آخرین آن‌ها ویدئویی از بازیگر این سریال، جان برنتال است که مشغول اجرای عدالت است. این تریلر را می‌توانید در بالای همین صفحه تماشا کنید.

این ویدئو به دنبال تصویر متحرکی منتشر شده است که هفته‌ی پیش در دسترس قرار گرفته بود. همچنین پیش‌تر تیزری از این سریال را به همراه لیست اسامی احتمالی قسمت‌ها دیده بودیم. به علاوه خلاصه‌ای از این سریال نیز موجود بود که می‌گفت: «پس از این که فرانک از کسانی که در مرگ زن و فرزندانش دست داشتند انتقام می‌گیرد، توطئه‌ای را کشف می‌کند که بسیار عمیق‌تر از جامعه‌ی تبهکاری زیرزمینی نیویورک است. او که اکنون در شهر به عنوان مجازات‌گر شناخته می‌شود، باید حقیقت را درباره‌ی بی‌عدالتی‌هایی که در زندگی افرادی بیش از خود او و خانواده‌اش تاثیرگذار بوده‌اند، کشف کند.»

برنتال اخیرا در مصاحبه ای با اینترتینمنت ویکلی توضیح داده بود که «مجازات‌گر» تاریک‌ترین و خشن‌ترین سریال مارول تاکنون خواهند بود. او گفته بود:

این فصل از سریال بسیار تاریک‌تر از گذشته است و هرچه پیش می‌رود تاریک‌تر و خشونت‌بارتر نیز خواهد شد. این سریال شما را به تماشای روند نزدیک شدن فرانک به انسانیت و سپس فاصله‌ گرفتن او از آن خواهد نشاند. قرار است که این سریال تاریک‌ترین و بی رحم‌ترین چیزی باشد که تاکنون در دنیای مارول دیده‌اید.

برنتال همچنین درباره‌ی بازی کردن نقشی که هم یک قاتل بی رحم است و هم قهرمانی است که قرار است مخاطبین طرف او را بگیرند سخن گفت. او گفت: «فکر می‌کنم همه‌ی ما به میزانی شبیه فرانک هستیم. همه‌ی ما تاریکی پشیمانی و شرم را تجربه می‌کنیم و اشتباهاتی را مرتکب می‌شویم. فکر می‌کنم هدف گرفتن این موضوع و تمرکز بر روی زخمی که او خورده است می‌تواند او را برای مخاطب هیجان‌انگیز و جالب کند. اگر یک کار وجود داشته باشد که بخواهم به درستی آن را انجام دهم این است که می‌خواهم کاملا به جامعه‌ی نظامی و مردمی که این شخصیت برایشان بسیار اهمیت‌ دارند وفادار باشم. فرانک بیش از هرچیز یک سرباز است.»

 

منبع Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.