Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Final Fantasy IX برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شد

1

طی نشست خبری دیشب خبری سونی در توکیو گیم شو (Tokyo Game Show)، این شرکت اعلام کرد که از امروز بازی فاینال فانتزی 9 (Final Fantasy IX) برای پلی‌استیشن 4 در دسترس خواهد بود.

فاینال فانتزی 9 بر روی پلی‌استیشن 4 شامل قابلیت پشتیبانی از تروفی، دکمه‌ی به‌اشتراک‌گذاری و قابلیت بازی از راه دور توسط پلی‌استیشن ویتا خواهد بود. این بازی همچنین نسخه‌های اچ‌دی میان‌پرده‌ها و شخصیت‌ها را در کنار قابلیت ذخیره سازی خودکار دارا خواهد بود.

اسکوئر اینکس همچنین هفت قابلیت کمکی جدید را به بازی اضافه کرده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به حالت سرعت بالا، قابلیت غیرفعال کردن درگیری‌های اتفاقی با دشمنان و Master All Abilities اشاره کرد که به بازیکن اجازه می‌دهد به صورت خودکار از همه‌ی قابلیت‌های اسلحه و لباس‌های خود استفاده کند. بازیکنان همچنین قادر خواهند بود که به کمک این قابلیت‌های کمکی لول‌ کاراکتر‌های خود، تعداد سنگ‌های جادوئی و جیل‌ها را به حداکثر برسانند.

همچنین جالب است بدانید که شخصیت نوکتیس به جمع  مبارزان بازی Dissidia Final Fantasy NT خواهد پیوست. این بازی جدید تیم‌محور اسکوئر اینکس بیش از 20 شخصیت از میان قهرمانان و شخصیت‌های منفی فرنچایز فاینال فانتزی را از 30 سال گذشته شامل خواهد شد. Dissidia Final Fantasy NT از تاریخ 10 بهمن 1396 برای پلی‌استیشن 4 در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید برای مشاهده‌ی تریلر این بازی به کانال تلگرامی وبسایت گیم‌نیوز مراجعه کنید. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی ما قادر خواهد بود به صورت مستمر از مهم‌ترین اخبار و اتفاقات دنیای سرگرمی مطلع شوید.

فاینال فاتزی 9 برای اولین باز در سال 2000 برای پلی‌استیشن اصلی منتشر شد و در سال 2010 برای پلی‌استیشن 3 و PSP در شبکه‌ی پلی‌استیشن در دسترس قرار گرفت. سال گذشته اسکوئر اینکس Final Fantasy IX را برای پلتفرم موبایل نیز عرضه کرد و در همان سال نسخه ی پی‌سی آن‌ را نیز روانه‌ی بازار کرد.

منبع IGN
1 نظر
  1. […] شده است. در تاریخ ۲۵ اردیبهشت بازی نقش‌آفرینی کلاسیک Final Fantasy IX در دسترس قرار می‌گیرد و پنج روز بعد بازی Fractured Minds وارد […]

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.