Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: Monster Hunter: World بهمن امسال عرضه می‌شود

شرکت بازی‌سازی ژاپنی کپکام اعلام کرد که بازی Monster Hunter: World را در تاریخ 26 ژانویه 2018 برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد کرد. این تاریخ انتشار جهانی بازی است اما این شرکت همچنین اعلام کرده است که در تاریخی بعد از آن، این بازی را برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر می‌کند. هنوز اطلاعاتی از نسخه‌ی پی‌سی این بازی محبوب ژاپنی در دست نیست. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید.

تریلر جدید بازی Monster Hunter: World دیروز در جریان برنامه‌های پیش از کنفرانس خبری سونی در توکیو گیم شو 2017 به نمایش در آمد. تریلر این بازی علاوه بر به تصویر کشیدن موجودات جدید از جمله Pukei-Pukei در بازی از محیط‌های تازه همچون استیج تپه‌های مرجانی و آسترن نیز رونمایی می‌کند. منطقه‌ی آسترن محل اصلی ماموریت‌های تحقیقاتی کامیشن خواهد بود.

کپکام همچنین خبر از انتشار یک نسخه‌ی مخصوص از بازی تحت عنوان دیجیتال دلوکس (برای خریداران نسخه دیجیتالی بازی) داده است که فقط 70 دلار قیمت دارد، و شامل بازی، گزینه‌های قابل تنظیم دلخواه در بازی، مجموعه‌ای از پوسته‌های سامورایی، دو مجموعه استیکر و… می‌شود. این نسخه‌ی مخصوص از بازی را هم در همان تاریخ عرضه می‌توانید تهیه کنید.

یک نسخه‌ی مخصوص دیگر «کالکتور» نیز برای خریداران آمریکایی این بازی در نظر گرفته شده است که شامل یک نسخه از دیسک بازی و تمام محتوای نسخه‌ی دیجیتال دلوکس می‌شود. به علاوه این نسخه از بازی یک کتاب 32 صفحه‌ای از طرح‌های بازی را در بر خواهد داشت، یک مجسمه‌ی مانستر با کیفیت بالا و یک کد دانلود دیجیتالی آلبوم موسیقی متن بازی را شامل می‌شود. این نسخه از بازی البته 150 دلار قیمت خواهد داشت.

در ژاپن هم، سونی یک مدل مخصوص از کنسول پلی‌استیشن 4 پرو خود را با طراحی بازی Monster Hunter: World عرضه خواهد کرد که در ادامه تصویر آن را می‌بینید:

بازی Monster Hunter: World در تاریخ 6 بهمن ماه 1396 برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار این بازی برای رایانه‌های شخصی متعاقبا اعلام می‌شود. با ما همراه باشید…

منبع polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.